Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 jeg var sykemeldt de 2 siste ukene i April. Og fikk ikke levert sykemeldingen før i slutten av forrige uke. Nå har jeg fått lønns slippen min og jeg har blitt trukket for disse 2 ukene. Regner med at det er fordi jeg ikke hadde levert sykemeldingen i tide. Får jeg disse pengene på neste lønning eller har jeg mistet retten på de? jeg kjenner ikke reglene for dette.
Krølltoppen Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Spør lønningskontoret eller pesonalavdelingen i bedriften din. Det varierer fra sted til sted om de godtar forsinkede sykemeldinger.
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 På jobben min må sykemelding leveres første dag tilbake på jobb.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 På jobben min må sykemelding leveres første dag tilbake på jobb. og hvis ikke det blir gjort, hva skjer?
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #5 Skrevet 10. mai 2005 Spør lønningskontoret eller pesonalavdelingen i bedriften din. Det varierer fra sted til sted om de godtar forsinkede sykemeldinger. okay...kryss fingra for meg da!
Ugla Skrevet 10. mai 2005 #6 Skrevet 10. mai 2005 På jobben min må sykemelding leveres første dag tilbake på jobb. Gjelder ikke det egenmelding da? Egenmelding skal leveres første dag tilbake på jobb. Sykmelding fra lege skal sendes/leveres samme dag. Om det var tidsnok første dag tilbake på jobb, hva da om du var sykemeldt i flere måneder?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå