Gå til innhold

Passende kjole til brullyp? (Bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er denne kjolen akseptabel å ha på seg som gjest i brullyp? Det hører til et sjal til kjolen.

09518532-EE24-4970-B122-3FC084CDF266.jpeg

5B9A1397-4C92-4D37-98C8-04FB2C86D8EF.jpeg

Anonymkode: 05997...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ja... Veit at bryllup skrives slik og ikke som overskriften. Gikk litt fort🤷‍♀️

 

- TS

Anonymkode: 05997...117

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig 🧡kos deg i bryllupet 

Anonymkode: 26d35...14c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du at skulle gjøre at den ikke er passelig?  Er det smoking kleskode? Da skulle den vært lang. Skjønner kkke spm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Potatopotato skrev:

Hva tenker du at skulle gjøre at den ikke er passelig?  Er det smoking kleskode? Da skulle den vært lang. Skjønner kkke spm

Vet at det er en del kleskoder til bryllup. Spør for å være på den sikre siden😊

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nydelig 🧡kos deg i bryllupet 

Anonymkode: 26d35...14c

Takk!❤️

Anonymkode: 05997...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt kjole til bryllup selv, det er for mange regler til alt som ikke er lov, nesten så jeg hadde lyst til å skrike ut «hva kan jeg ha på meg da!?». Ikke rødt, ikke gult, ikke hvit, ikke svart. Kjøpte en lys blå kjole 😅😂

Denne her virket fin, litt mørke bilder 😅

Anonymkode: 0c9f2...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nettopp kjøpt kjole til bryllup selv, det er for mange regler til alt som ikke er lov, nesten så jeg hadde lyst til å skrike ut «hva kan jeg ha på meg da!?». Ikke rødt, ikke gult, ikke hvit, ikke svart. Kjøpte en lys blå kjole 😅😂

Denne her virket fin, litt mørke bilder 😅

Anonymkode: 0c9f2...7bf

Hva, er ikke gult lov heller? Jeg kjenner heldigvis ingen som bryr seg så mye om sånt. Har gått med både svart kjole og en delvis hvit uten at noen ble sure. (Men spurte bruden først da jeg gikk med den med mye hvitt)

Anonymkode: 284ab...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nettopp kjøpt kjole til bryllup selv, det er for mange regler til alt som ikke er lov, nesten så jeg hadde lyst til å skrike ut «hva kan jeg ha på meg da!?». Ikke rødt, ikke gult, ikke hvit, ikke svart. Kjøpte en lys blå kjole 😅😂

Denne her virket fin, litt mørke bilder 😅

Anonymkode: 0c9f2...7bf

Hehe, ja det er akkurat det! Lysblå hørtes veldig bra ut😄 

Ja, ble litt mørke bilder😅

Anonymkode: 05997...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er arrogant når det gjelder mote og stil. Jeg er for hva som passer når. Denne er fin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva, er ikke gult lov heller? Jeg kjenner heldigvis ingen som bryr seg så mye om sånt. Har gått med både svart kjole og en delvis hvit uten at noen ble sure. (Men spurte bruden først da jeg gikk med den med mye hvitt)

Anonymkode: 284ab...9a4

Det skal visstnok bety sjalusi eller noe 😅 

Anonymkode: 0c9f2...7bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 17.29, AnonymBruker skrev:

Hva, er ikke gult lov heller? Jeg kjenner heldigvis ingen som bryr seg så mye om sånt. Har gått med både svart kjole og en delvis hvit uten at noen ble sure. (Men spurte bruden først da jeg gikk med den med mye hvitt)

Anonymkode: 284ab...9a4

Jeg har aldri tenkt på at jeg bryr meg om farger frem til jeg var i bryllup i sommer og det ble tatt gruppebilde. Av 80 personer på bildet er det tre personer som lyser opp: Brudeparet og gjesten i gul kjole. Kommer faktisk ikke til å ønske det i mitt eget bryllup 🤷‍♀️

Anonymkode: 28b4d...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.8.2019 den 3.52, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri tenkt på at jeg bryr meg om farger frem til jeg var i bryllup i sommer og det ble tatt gruppebilde. Av 80 personer på bildet er det tre personer som lyser opp: Brudeparet og gjesten i gul kjole. Kommer faktisk ikke til å ønske det i mitt eget bryllup 🤷‍♀️

Anonymkode: 28b4d...fd1

Jeg fatter ikke hvorfor folk skal være så hysteriske på farger. I vårt bryllup fikk folk gå i de fargene de ønsket. Til og med sort, rødt og hvitt.

Anonymkode: 0ce0a...09c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det øverste bildet ser den litt kort ut, synes jeg. Hvor langt ned rekker den?

Anonymkode: 1fbc8...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/8/2019 at 4:54 PM, AnonymBruker said:

Vet at det er en del kleskoder til bryllup. Spør for å være på den sikre siden😊

Takk!❤️

Anonymkode: 05997...117

Det står i invitasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 16.56, AnonymBruker skrev:

Har nettopp kjøpt kjole til bryllup selv, det er for mange regler til alt som ikke er lov, nesten så jeg hadde lyst til å skrike ut «hva kan jeg ha på meg da!?». Ikke rødt, ikke gult, ikke hvit, ikke svart. Kjøpte en lys blå kjole 😅😂

Denne her virket fin, litt mørke bilder 😅

Anonymkode: 0c9f2...7bf

Hvorfor ikke gult?

Anonymkode: ec845...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...