Gå til innhold

Hobbypsykolog

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes psykiatri er interessant. Jeg har lang erfaring i bransjen, og om jeg kan være til hjelp for noen her så bare spør. 

Skal innrømme at erfaringen i bransjen består i å være pasient, men noe lærer man jo fra den siden også. 

Anonymkode: 45639...8f5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du blitt frisk/bedre? Og evt hva har hjulpet deg? Må ikke svare om du ikke ønsker 😊

Anonymkode: 3b82c...fc1

AnonymBruker
Skrevet

Et lite tips, ta deg heller en bolle og nyt sommeren i stedet for å kaste bort tiden din. 

Atskillig mer givende 

Anonymkode: 9d472...ef6

• Liker 1
Skrevet

Noe av de bedre innleggene 🙂 siste setning 👍 Tror en kan lære mye fra "andre siden"! Har dessverre ikke noe spesielt jeg lurer på. Har du interesse og mulighet til å utdanne seg til psykolog? Er det noe du vil? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du blitt frisk/bedre? Og evt hva har hjulpet deg? Må ikke svare om du ikke ønsker 😊

Anonymkode: 3b82c...fc1

Åh. Jeg tenkte å snakke om andres problemer, ikke mine. 

Men greit nok, psykoterapi har gjort ting bedre. Men det virker ikke før man åpner opp for å slippe terapauten inn i den ekte tankeverden, ikke bare overflatefasaden. Ellers kan man snakke i årevis uten resultat. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Noe av de bedre innleggene 🙂 siste setning 👍 Tror en kan lære mye fra "andre siden"! Har dessverre ikke noe spesielt jeg lurer på. Har du interesse og mulighet til å utdanne seg til psykolog? Er det noe du vil? 

Nei, kommer ikke til å utdanne meg til det. 

Og fra et innlegg over så nyter jeg sommeren, men blir liggende med litt dødtid pga en fysisk skade. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Innlegget var egentlig humoristisk ment.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...