AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Jeg syntes psykiatri er interessant. Jeg har lang erfaring i bransjen, og om jeg kan være til hjelp for noen her så bare spør. Skal innrømme at erfaringen i bransjen består i å være pasient, men noe lærer man jo fra den siden også. Anonymkode: 45639...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 Har du blitt frisk/bedre? Og evt hva har hjulpet deg? Må ikke svare om du ikke ønsker 😊 Anonymkode: 3b82c...fc1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 Et lite tips, ta deg heller en bolle og nyt sommeren i stedet for å kaste bort tiden din. Atskillig mer givende Anonymkode: 9d472...ef6 1
SoWhat? Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 Noe av de bedre innleggene 🙂 siste setning 👍 Tror en kan lære mye fra "andre siden"! Har dessverre ikke noe spesielt jeg lurer på. Har du interesse og mulighet til å utdanne seg til psykolog? Er det noe du vil?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du blitt frisk/bedre? Og evt hva har hjulpet deg? Må ikke svare om du ikke ønsker 😊 Anonymkode: 3b82c...fc1 Åh. Jeg tenkte å snakke om andres problemer, ikke mine. Men greit nok, psykoterapi har gjort ting bedre. Men det virker ikke før man åpner opp for å slippe terapauten inn i den ekte tankeverden, ikke bare overflatefasaden. Ellers kan man snakke i årevis uten resultat. Anonymkode: 45639...8f5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Noe av de bedre innleggene 🙂 siste setning 👍 Tror en kan lære mye fra "andre siden"! Har dessverre ikke noe spesielt jeg lurer på. Har du interesse og mulighet til å utdanne seg til psykolog? Er det noe du vil? Nei, kommer ikke til å utdanne meg til det. Og fra et innlegg over så nyter jeg sommeren, men blir liggende med litt dødtid pga en fysisk skade. Anonymkode: 45639...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 Innlegget var egentlig humoristisk ment. Anonymkode: 45639...8f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå