AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Oh nooo. Har fått en av mine første rynker,vil ikke ha flere. Det er så utrolig lite attraktivt,liksom motsatt av fast og ungdommelig. Gi meg gode tips. Anonymkode: 548f2...e16 1
bippo Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 Rynker kommer du til å få uansett, sånn er bare livet. Men du kan unngå å sole deg og passe på å alltid bruke høy solfaktor. Kosthold kan også gjøre noe med elastisiteten i huden har jeg hørt, sukker skal visst være forferdelig. Og genetikken din kan du ikke gjøre noe med.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 Gammel er du? Er selv 28 og føler liksom det er sist på livet. Har ikke rørt noen mann enda men føler jeg snart ikke har noen rett i å være kåt, da jeg begynner å bli utdatert fossil. Skal ikke være kåt lenger nå, men helst vært mor. Har ikke forandret meg merkverdig, og blir alltid tatt for å være yngre. En mann sa senest til meg for noen dager siden "det er 25 år siden, lenger enn hva du har levd" om noe som hadde skjedd, men så jeg at jeg var 28. Men jeg ser jo at smilerynker er mye tydeligere, og depresjon og tenking har kanskje gitt meg linje i pannen? Har ingen dyp synlig linje, men denne sommeren har den ret og slett blitt mer synlig. Om det er bråaldring eller hva det er vet jeg ikke... Anonymkode: f07f7...ba3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 Mennene jeg kjenner, de får dypere rynker men de er færre. Kvinnehuden ser mer ut til å bli så tynn at det blir som en slags rosin. Anonymkode: f07f7...ba3 1
Boodelooap Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 Det viktigste av alt- bruk solkrem med høy solfaktor, hele året når sola er oppe. Selv når det er overskyet. UVA- strålene som er de som skaper rynker, trenger gjennom skyene. Og så kan du prøve å unngå å rynke ansiktet unødvendig.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 Hold deg unna sukker, spis sunt, smør deg god, tren etc. Anonymkode: 647c6...00c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå