Gå til innhold

Kvinnekroppens eneste mangel

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
21 minutter siden, Trolltunge skrev:

Likevel tror jeg at dette hadde utgjort en vesentlig forskjell for kvinner, spesielt i kulturer der kvinner er eiendom, til menns behov og behag. 

Tror du det hadde vært like fristende å voldta sin kone, om eneste mulighet til å få barn var at hun hadde ok forhold til å ha sex med deg? Ville jenter blitt giftet bort som barn til ekle gamle gubber dersom deres tenning og nytelse var vesentlig for å få barn? 

Joda, det meste av sex har vi ikke for å få barn, men dersom det å få barn var avhengig av at kvinner nyter kunne man ikke mishandle, voldta og tvinge de gangene man bare ville ha sex heller. Iallefall ikke før man hadde fått de barna man ønsket allerede... men jeg tror at mentaliteten i forhold til det å respektere kvinners nytelse og seksualitet generelt ville ha blitt påvirket mye. Rent bortsett fra hos dem som voldtar for å nyte smerte og frykt. Dem er det lite håp for. 

Tror det bør være to sider her. Begge må nyte det. Hvis kvinnfolk ikke vil gjøre mannen fornøyd så er det jo bare trist. Altså begge må jo pule og ha det godt hvis ikke er det ekkelt og utnytting bare :P

Eneste kritikk jeg har til kvinner er at det er veldig puritaner mentalt når det kommer til sex, du skal tenke slikt, føle slikt. Litt sånn mentalt sosial manipulasjon som jeg ikke liker. Men jeg liker at kvinner er åpne. Og jeg er enig at menn som bare tenker på seg selv er akkurat like ille. At begge er kåte på hverandre og har så lyst på hverandre om de har funnet sin type er flott.

Men å oppmuntre mindre puritaner holdning til å være kåt (at det ikke er en dårlig ting) og også å være grei mot folk. Jeg er ok med det ^w^

Endret av Kallis92
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja en liten del absorberes da noen ganger og gir deg en milliongjeld over 18-20 år...

Anonymkode: bde3f...e59

Nettopp, derfor alltid knull med kondom!!

Anonymkode: 46715...05d

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, derfor alltid knull med kondom!!

Anonymkode: 46715...05d

Kondom er bedre enn uten etter min mening. Den glir lettere og føles bedre enn uten(ikke at jeg har prøvd uten kondom men) bare min mening : 3

Endret av Kallis92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...