AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Jeg er mann og forguder kvinnekroppen i alle dens varianter og fasonger. Men den har en mangel i mine øyne. Bare en eneste. Og det er at den ikke absorberer sæden. Det skulle vært slik at når man sprutet disse fantastiske kvinne full av vår livgivende nektar, så burde kvinnekroppen absorbert den og brukt denne proteinrike shaken til noe nyttig, uten at det må tvinges forbi drøvelen. Det hadde også løst alle problemer med klissete senger som følge av sæd som renner ut. Man kan jo håpe på at evolusjonen en gang ordner dette. Anonymkode: d85de...900
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 Tja en liten del absorberes da noen ganger og gir deg en milliongjeld over 18-20 år... Anonymkode: bde3f...e59 19
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 Ville sagt at mangelen skulle vært at de var født uten dramagenet. Dessverre er de ikke det. Anonymkode: c2690...58a 2
Antoinette Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann og forguder kvinnekroppen i alle dens varianter og fasonger. Men den har en mangel i mine øyne. Bare en eneste. Og det er at den ikke absorberer sæden. Det skulle vært slik at når man sprutet disse fantastiske kvinne full av vår livgivende nektar, så burde kvinnekroppen absorbert den og brukt denne proteinrike shaken til noe nyttig, uten at det må tvinges forbi drøvelen. Det hadde også løst alle problemer med klissete senger som følge av sæd som renner ut. Man kan jo håpe på at evolusjonen en gang ordner dette. Anonymkode: d85de...900 Du vet det nok ikke selv men dette var bare MEGAGAY 4
Wagner Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 (endret) Kvinnekroppens eneste mangel Noe av det absorberes å lagres i kvinnens hjerne utrolig nok. 63% av alle kvinner har sperm på hjernen , bokstavelig talt. https://drivenanddesired.com/women-absorb-and-retain-male-dna-from-sperm/ “63% of the females (37 of 59) tested harbored male microchimerism in the brain. Male microchimerisms were present in multiple brain regions.” Endret 8. august 2019 av Wagner 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann og forguder kvinnekroppen i alle dens varianter og fasonger. Men den har en mangel i mine øyne. Bare en eneste. Og det er at den ikke absorberer sæden. Det skulle vært slik at når man sprutet disse fantastiske kvinne full av vår livgivende nektar, så burde kvinnekroppen absorbert den og brukt denne proteinrike shaken til noe nyttig, uten at det må tvinges forbi drøvelen. Det hadde også løst alle problemer med klissete senger som følge av sæd som renner ut. Man kan jo håpe på at evolusjonen en gang ordner dette. Anonymkode: d85de...900 Det er fullt mulig det. Om du spruter i toeren. Anonymkode: d0589...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #8 Skrevet 8. august 2019 14 minutter siden, Wagner skrev: Kvinnekroppens eneste mangel Noe av det absorberes å lagres i kvinnens hjerne utrolig nok. 63% av alle kvinner har sperm på hjernen , bokstavelig talt. https://drivenanddesired.com/women-absorb-and-retain-male-dna-from-sperm/ “63% of the females (37 of 59) tested harbored male microchimerism in the brain. Male microchimerisms were present in multiple brain regions.” Det er også indikasjoner på at de kvinner endrer adferd etter å ha absorbert DNA. Noen blir mer aggressive. Anonymkode: 8756a...37e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #9 Skrevet 8. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann og forguder kvinnekroppen i alle dens varianter og fasonger. Men den har en mangel i mine øyne. Bare en eneste. Og det er at den ikke absorberer sæden. Det skulle vært slik at når man sprutet disse fantastiske kvinne full av vår livgivende nektar, så burde kvinnekroppen absorbert den og brukt denne proteinrike shaken til noe nyttig, uten at det må tvinges forbi drøvelen. Det hadde også løst alle problemer med klissete senger som følge av sæd som renner ut. Man kan jo håpe på at evolusjonen en gang ordner dette. Anonymkode: d85de...900 Alt renner ikke ut...noe absorberes gjennom veggenes blodkar i skjeden. Derfor bruk kondom. Anonymkode: 8756a...37e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #10 Skrevet 8. august 2019 Jo den gjør da det. Spruter du sæden din opp i rumpa på dama, så absorberer tarmen hennes sæden din. Den absorberes og går inn i blodstrømmen hennes. Ditt dna blir en del av henne. Anonymkode: 7d2fe...952
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #11 Skrevet 8. august 2019 56 minutter siden, Antoinette said: Du vet det nok ikke selv men dette var bare MEGAGAY Dra til helvete med slik hverdagshomofobi. Takk. Anonymkode: 799da...5dc 1
Antoinette Skrevet 8. august 2019 #12 Skrevet 8. august 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dra til helvete med slik hverdagshomofobi. Takk. Anonymkode: 799da...5dc
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #13 Skrevet 8. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dra til helvete med slik hverdagshomofobi. Takk. Anonymkode: 799da...5dc Er det bedre med helgehomofobi? Anonymkode: bde3f...e59 3
Trolltunge Skrevet 8. august 2019 #14 Skrevet 8. august 2019 Jeg håper evolusjonen fjerner jomfrukransen, om ikke alle kulturer i verden selv blir kloke nok til å ikke vektlegge den. Jeg håper også at evolusjonen gjør at kvinnelig orgasme er nødvendig for å formere seg, slik at kvinners nytelse må vektlegges like mye som menns, i alle deler av verden. "Klisset" lever jeg imidlertid godt med. 4
Trolltunge Skrevet 8. august 2019 #15 Skrevet 8. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo den gjør da det. Spruter du sæden din opp i rumpa på dama, så absorberer tarmen hennes sæden din. Den absorberes og går inn i blodstrømmen hennes. Ditt dna blir en del av henne. Anonymkode: 7d2fe...952 Merkelig at vi ikke absorberer dritt da. Når blodet ikke blir fullt av diaré ved løs mage, om aldri så flytende, hvorfor tror du at tarmer absorberer sæd?
Kallis92 Skrevet 8. august 2019 #16 Skrevet 8. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann og forguder kvinnekroppen i alle dens varianter og fasonger. Men den har en mangel i mine øyne. Bare en eneste. Og det er at den ikke absorberer sæden. Det skulle vært slik at når man sprutet disse fantastiske kvinne full av vår livgivende nektar, så burde kvinnekroppen absorbert den og brukt denne proteinrike shaken til noe nyttig, uten at det må tvinges forbi drøvelen. Det hadde også løst alle problemer med klissete senger som følge av sæd som renner ut. Man kan jo håpe på at evolusjonen en gang ordner dette. Anonymkode: d85de...900 Jeg synes den er fin som den er. Men fantasi er kjekt. Jeg mener jeg har ville fantasier om at om vulvaen vinker om den blir kåt "tenker biologiskt om man har gått lenge i sola eller noe" så har jeg likt det. Men sikkert ikke alle som liker den tanken X). Men jeg synes det er morsomt med fantasi. Eller at mannlig penis kan komme massevis i ganske "hung" måte, at du bare kommer ofte hele tiden (men nå vet jeg ikke hvilken fantasi dette skal være til XD ) Men fantasi er fint
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #17 Skrevet 8. august 2019 6 minutter siden, Trolltunge skrev: Jeg håper evolusjonen fjerner jomfrukransen, om ikke alle kulturer i verden selv blir kloke nok til å ikke vektlegge den. Jeg håper også at evolusjonen gjør at kvinnelig orgasme er nødvendig for å formere seg, slik at kvinners nytelse må vektlegges like mye som menns, i alle deler av verden. "Klisset" lever jeg imidlertid godt med. Det er bare ett problem med premisset ditt. Det er ikke så veldig ofte at folk har sex for å formere seg. Så da er at og frem... Anonymkode: d0589...fd0
Kallis92 Skrevet 8. august 2019 #18 Skrevet 8. august 2019 (endret) 9 minutter siden, Trolltunge skrev: Jeg håper evolusjonen fjerner jomfrukransen, om ikke alle kulturer i verden selv blir kloke nok til å ikke vektlegge den. Jeg håper også at evolusjonen gjør at kvinnelig orgasme er nødvendig for å formere seg, slik at kvinners nytelse må vektlegges like mye som menns, i alle deler av verden. "Klisset" lever jeg imidlertid godt med. Puritanere er generelt anti slikt i naturen "spesielt i abrahams religion kultur kretsen" men innenfor samfunnet der religion ikke har mye makt osv som i vesten eller andre plasser i verden. På hvilke måte er det at menn ikke vil få dama kåt eller å komme?. Fordi tror det er mange av de som sikkert vil det. Men tror det er mer problem med å kontrollere folk utifra sosial manipulasjon som kan være irriterendes. Fordi du trenger bare å spørre om å bli pult å gjøre hva du vil "om du liker karen" problem løst. Det er ikke vanskelig tro meg hehe ^^ Endret 8. august 2019 av Kallis92
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #19 Skrevet 8. august 2019 Det er ikke verre en å ta på en kondom, samler opp alt, ingen søl, alt er flott Anonymkode: 236b3...62a 4
Trolltunge Skrevet 8. august 2019 #20 Skrevet 8. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare ett problem med premisset ditt. Det er ikke så veldig ofte at folk har sex for å formere seg. Så da er at og frem... Anonymkode: d0589...fd0 Likevel tror jeg at dette hadde utgjort en vesentlig forskjell for kvinner, spesielt i kulturer der kvinner er eiendom, til menns behov og behag. Tror du det hadde vært like fristende å voldta sin kone, om eneste mulighet til å få barn var at hun hadde ok forhold til å ha sex med deg? Ville jenter blitt giftet bort som barn til ekle gamle gubber dersom deres tenning og nytelse var vesentlig for å få barn? Joda, det meste av sex har vi ikke for å få barn, men dersom det å få barn var avhengig av at kvinner nyter kunne man ikke mishandle, voldta og tvinge de gangene man bare ville ha sex heller. Iallefall ikke før man hadde fått de barna man ønsket allerede... men jeg tror at mentaliteten i forhold til det å respektere kvinners nytelse og seksualitet generelt ville ha blitt påvirket mye. Rent bortsett fra hos dem som voldtar for å nyte smerte og frykt. Dem er det lite håp for. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå