AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Var på date med en bekjent som er veldig aktiv. Du kan klart se at han trener, men kjente jeg ble fornærmet når han spurte om jeg trente. Jeg er ikke den mest aktive personen i verden men prøver. Har også folk i familien som spør, å blir sånn positivt sjokkert når jeg sier ja. Tenker jeg må ha en svak form for body dysmorphia som gjør at jeg ser kroppen min som mer trent en det alle andre gjør! Har en bmi på 21.9 så er ikke den tjukkeste heller. Anonymkode: 68bd4...c0e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 Med mindre du er avkledd er det jo vanskelig å se hvor trent noen er, unntatt de som har gigantiske muskler da. Det er forøvrig veldig vanlig å se sin egen kropp annerledes enn den er, det er derfor mange får sjokk når de ser bilder av seg selv. Veldig mange tror de er slankere og/eller bedre trent enn det som er realiteten. Anonymkode: 2a247...dfe
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 Hvis du er på date med noen som trener masse og er interessert i trening er det ikke rart han spør om du også trener. Han prøver bare å finne ut om dere har den interessen til felles. Det er ikke en fornærmelse, men et helt vanlig spørsmål Anonymkode: 6c228...4ba 11
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 Jeg kan godt spørre om det, det har overhodet ingenting med kropp å gjøre. Det er i gata med «hva slags musikk liker du - er du interessert i ditt eller datt». Det er liksom for å få igang en samtale. Om jeg tenker at en person virkelig overhodet umulig kan trene så spør jeg ikke med mindre de tar det opp selv. Anonymkode: 355ed...882
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå