AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Fikk en bit av en kaken, også sendte personen « var kiffen bra?» har ikke spist det, men lurer hva på hva det betyr Anonymkode: 999e3...8f5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 Kan være keef de mener? i så fall er det kanskje hasjbrownies du har fått? Mest sannsynlig er det autocorrect for kake bare... Anonymkode: 0d46a...927
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan være keef de mener? i så fall er det kanskje hasjbrownies du har fått? Mest sannsynlig er det autocorrect for kake bare... Anonymkode: 0d46a...927 Vet ikke, spurte han hva han mente og han svarte det var noe i kaken som kan gjøre meg glad 🤷🏾♀️🤷🏾♀️ Anonymkode: 999e3...8f5
Gjest Mask Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 Just now, AnonymBruker said: Vet ikke, spurte han hva han mente og han svarte det var noe i kaken som kan gjøre meg glad 🤷🏾♀️🤷🏾♀️ Anonymkode: 999e3...8f5 Jepp han ga deg weed brownies, have fun
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: c8906...648 Skjønte ikke Anonymkode: 999e3...8f5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, Slaskete Maskot skrev: Jepp han ga deg weed brownies, have fun Neii, har spist det nå😩😩 Anonymkode: 999e3...8f5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #8 Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet ikke, spurte han hva han mente og han svarte det var noe i kaken som kan gjøre meg glad 🤷🏾♀️🤷🏾♀️ Anonymkode: 999e3...8f5 Ville nok ikke spist det, blir fort en ubehagelig opplevelse når man hverken vet hvor mye eller nøyaktig hvilket stoff det er. Er mest sannsynelig hasj det er snakk om, da det er vanlig å bake inn i kaker, men man kan fort få panikk hvis man får i seg for mye. Hvis det er hasjbrownies det er snakk om, vil det ta kanskje en time før det fungerer (kommer an på hva man har spist og hvor mye det er i den), pass på deg selv Anonymkode: 0d46a...927 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #9 Skrevet 8. august 2019 Hvordan skal jeg føle meg? Har aldri tatt hasj før Anonymkode: 999e3...8f5
Gjest Mask Skrevet 8. august 2019 #10 Skrevet 8. august 2019 Just now, AnonymBruker said: Neii, har spist det nå😩😩 Anonymkode: 999e3...8f5 Går nok over bare nyt det
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #11 Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ville nok ikke spist det, blir fort en ubehagelig opplevelse når man hverken vet hvor mye eller nøyaktig hvilket stoff det er. Er mest sannsynelig hasj det er snakk om, da det er vanlig å bake inn i kaker, men man kan fort få panikk hvis man får i seg for mye. Hvis det er hasjbrownies det er snakk om, vil det ta kanskje en time før det fungerer (kommer an på hva man har spist og hvor mye det er i den), pass på deg selv Anonymkode: 0d46a...927 Ååå, takk for svar nå har jeg spist det dessverre vil egentlig kaste det opp Anonymkode: 999e3...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #12 Skrevet 8. august 2019 Bare pass på å slappe av, tar litt tid før det fungerer, så ikke spis mer selv om det ikke fungerer med en gang. sett på noe musikk eller se en komedie du er glad i Anonymkode: 0d46a...927
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #13 Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare pass på å slappe av, tar litt tid før det fungerer, så ikke spis mer selv om det ikke fungerer med en gang. sett på noe musikk eller se en komedie du er glad i Anonymkode: 0d46a...927 Takk for tips:) har ikke spist helle siden han sa det var noe som kunne gjøre meg og da slutta jeg å ta mer 😕 men blir skuffa over han, siden jeg har aldri tatt noe sånt Anonymkode: 999e3...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #14 Skrevet 8. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips:) har ikke spist helle siden han sa det var noe som kunne gjøre meg og da slutta jeg å ta mer 😕 men blir skuffa over han, siden jeg har aldri tatt noe sånt Anonymkode: 999e3...8f5 Dårlig gjort å gi det til deg uten å fortelle hva det er, men det er heldigvis ikke farlig. Siden det er første gang, kan det bli en intens opplevelse (eller en skuffende en, ikke alle får no særlig funk første gang), så hold deg hjemme, se en komedie (De er gjerne enda morsommere når man er høy), finn frem noe snacks, og kjeft på han i morgen. Anonymkode: 0d46a...927 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #15 Skrevet 8. august 2019 Begynner å føle meg ganske svimmel, kjente bare en birring også puff er jeg svimmel. Tror jeg må legge meg Anonymkode: 999e3...8f5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #16 Skrevet 8. august 2019 Du vil legge merke til at veggene kommer nærmere og nærmere, alle skap, hyller, alt som er i rommet kommer nærmere og nærmere og rommet blir mindre og mindre. Det er derfor jeg ikke ruser meg. Slikt er dritt å ligge og oppleve, i mens angsten gjør at hjertet galopperer avgårde. Anonymkode: c8906...648 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #17 Skrevet 8. august 2019 Jeg tror jeg faktisk hadde anmeldt om noen ga meg stoff. Har aldri tatt dop og kommer aldri til å gjøre det, og enda værre om noen sniker det inn i noe man spiser, blir jo nesten som når folk på byen slipper «molly» i drinker. Hadde komt meg til legevakta og seriøst anmeldt! Anonymkode: 193e9...c8f 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #18 Skrevet 8. august 2019 Klarer ikke komme meg til legevakta, er ganske dårlig nå Anonymkode: 999e3...8f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå