AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Jeg har aspergers som ødelegger alt. Jeg har ikke venner pga aspergers fordi den gjør meg så hemma i hodet. Mamma sier at jeg bare må lære meg at livet mitt er annerledes fordi jeg er så dårlig sosialt. Hvorfor ble jeg født med en så hemma hjerne? Jeg er så vanskelig å være sammen med at alle jeg kommeri nærheten bare stikker av fordi jeg er så dårlog sosialt. Anonymkode: 30456...6ef
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Er du forelsket? Hvor er du fra? Anonymkode: a5f94...16a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Asberger er blitt en diagnose som er VELDIG populær å dele ut nå til dags. Har inntrykk av at den har erstattet ADHD. Det at du ikke er en supersosial person behøver ikke å bety at du har en diagnose. Uansett, så er ofte personer med asberger over middels begavet. Utnytt fordelene fremfor begrensningene. Rykk deg ut av dataspillingen, finn din vei. Livet blir til når man snubler videre. Ikke la en slik diagnose ødelegge alt. Anonymkode: 7b65c...bd3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Asberger er blitt en diagnose som er VELDIG populær å dele ut nå til dags. Har inntrykk av at den har erstattet ADHD. Det at du ikke er en supersosial person behøver ikke å bety at du har en diagnose. Uansett, så er ofte personer med asberger over middels begavet. Utnytt fordelene fremfor begrensningene. Rykk deg ut av dataspillingen, finn din vei. Livet blir til når man snubler videre. Ikke la en slik diagnose ødelegge alt. Anonymkode: 7b65c...bd3 Det er sant. Virker som om alle ønsker å ha aspergers. Som om det er kult liksom. Men det er ganske lett å gjennomskue for man merker det på personen med en gang om de ikke har den. Min hjerne er helt hemma. Anonymkode: 30456...6ef
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er sant. Virker som om alle ønsker å ha aspergers. Som om det er kult liksom. Men det er ganske lett å gjennomskue for man merker det på personen med en gang om de ikke har den. Min hjerne er helt hemma. Anonymkode: 30456...6ef Synes det virker som ingen ønsker det jeg? Og les, mødrene her inne er livredde for at barnet sitt har det. Anonymkode: a5f94...16a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Asberger er blitt en diagnose som er VELDIG populær å dele ut nå til dags. Har inntrykk av at den har erstattet ADHD. Det at du ikke er en supersosial person behøver ikke å bety at du har en diagnose. Uansett, så er ofte personer med asberger over middels begavet. Utnytt fordelene fremfor begrensningene. Rykk deg ut av dataspillingen, finn din vei. Livet blir til når man snubler videre. Ikke la en slik diagnose ødelegge alt. Anonymkode: 7b65c...bd3 Si meg, er du helt tett?!?! Vet du hva man må igjennom av utredning for å få en slik diagnose? Som mor til et barn med Aspergers er det dypt krenkende å lese sånt svada! Det er en gjennomgripende utviklingsforstyrrelse som ikke bare påvirker den som får diagnosen, men familie og alle rundt. Anonymkode: 58c72...323 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Si meg, er du helt tett?!?! Vet du hva man må igjennom av utredning for å få en slik diagnose? Som mor til et barn med Aspergers er det dypt krenkende å lese sånt svada! Det er en gjennomgripende utviklingsforstyrrelse som ikke bare påvirker den som får diagnosen, men familie og alle rundt. Anonymkode: 58c72...323 Gratulerer med aspie barn a ! du må nok ha han/henne resten av livet. Mammas liv hadde vært bedre uten meg åpenbart, men en vet ikke hvordan barna blir. Selv tør jeg ikke få, fordi om jeg så finner en frisk far så vil ungen legge hatet på meg om den blir som meg. Anonymkode: a5f94...16a
elisa1819 Skrevet 8. august 2019 #8 Skrevet 8. august 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si meg, er du helt tett?!?! Vet du hva man må igjennom av utredning for å få en slik diagnose? Som mor til et barn med Aspergers er det dypt krenkende å lese sånt svada! Det er en gjennomgripende utviklingsforstyrrelse som ikke bare påvirker den som får diagnosen, men familie og alle rundt. Anonymkode: 58c72...323 Hva skjer med barnet ditt når du snakker og tenker sånn om det da? Hadde det ikke vært mye bedre å tenke at barnet på godt og vondt tenker og oppfører seg litt annerledes enn A4- mennesket, men det er ikke "utviklingsforstyrret", bare litt annerledes enn en etter hvert svært smal standard. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #9 Skrevet 12. oktober 2019 Alle har øden. Anonymkode: 063c2...f97
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå