Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har tatt MR av bekkenet? Fikk du ligge med hodet ut? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har, du ligger med hodet delvis ut på motsatt side av der du kjøres inn i maskinen. Men bordet går litt frem og tilbake, så noen ganger er du mer i maskinen enn utenfor. 

Anonymkode: a765b...3a2

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har, du ligger med hodet delvis ut på motsatt side av der du kjøres inn i maskinen. Men bordet går litt frem og tilbake, så noen ganger er du mer i maskinen enn utenfor. 

Det er vel CT du tenker her. MR da ligger man inni maskinen. Kjenner ikke til MR av bekken kun av beina, da lå jeg med hodet ut.

Anonymkode: ebd3a...fc6

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel CT du tenker her. MR da ligger man inni maskinen. Kjenner ikke til MR av bekken kun av beina, da lå jeg med hodet ut.

Ved MR av bekkenet vil bordet flytte seg litt, om du er for stor til at hele bekkenet blir med på sekvensene. Som regel ligger man med hodet ut, men man må ligge midt i maskinen ved opptakene

Anonymkode: 27b3f...742

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, jeg vet da vel selv hvilke undersøkelser jeg har tatt?! Har tatt MR av bekkenet to ganger, jeg beskriver MR og ikke CT. MR av en liten kroppsdel som fot, ankel eller kne kan ikke sammenlignes. Kanskje du skal droppe å snakke om det du ikke kan noe om? Har tatt MR av både hode, nakke, skulder, magr og rygg, og alle gangene har bordet vært i bevegelse.  

Skrevet

Noen flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...