AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 har drukket litt tidligere i dag... et par glass med vin og litt sprit.. ikke full.. sluttet å drikke rundt 22. Men jeg føler meg dårlig nå, var litt syk på starten av dagen. Hodet verker nå og jeg føler meg syk, frister med Paracet.. men er det farlig å ta det da jeg har drukket i dag? Har hørt det ikke er bra å blande alkohol med Paracet ... Anonymkode: 1fc85...669
Djungelvrål Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Hvorfor kan man ikke blande paracet og alkohol, har gjort det sikkert 100 ganger.
#Lioness Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Ikke farlig å ta en paracet når du har drukket nei.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 En blander IKKE alkohol og paracett. Anonymkode: c2d0e...43e
Edie Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 Hei TS Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller farmasøyt. Minner også om følgende regel: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Edie, adm. 1
Fremhevede innlegg