Gå til innhold

PC til vidregående


heiheihaha

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så flink på pc-er. Trenger en til jeg skal begynne på vgs, men vet ikke hvilken jeg burde kjøpe. Vil helst ha en av Apple siden alle andre på skolen har det. Men foreldrene mine lar meg ikke få en dyr en. Hvilken burde jeg kjøpe og hvor er billigst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en Dell laptop jeg er veldig fornøyd med. Veldig ok tastatur og trykke på og har aldri vært noe tull med den. Jeg hadde en Mac første året på vgs og angrer på at jeg brukte så mye penger på den. Den var liten, lett og grei og ha med seg, men gud så mye stæsj på den jeg aldri fikk bruk for. En MacBook Air koster vel rundt 13k og er ikke verdt penga om du kun skal bruke den til skolearbeid og surfing. Kjøpte min Dell Laptop for 9k, angrer ikke et sekund. Den er ment for jobb/skolearbeid og skikkelig god å jobbe på.

Anonymkode: a6bba...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp den billigste pc'en i pc-avtalen til fylkeskommunen du bor i. Det er mer en bra nok for vanlig skolebruk.

Anonymkode: 5460f...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøper pc gjennom skolen, billig og bra avtale. Ca 1000 kr pr. skoleår, med forsikring og service inkludert.

Så vent til skolestart, du får informasjon av læreren din om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man ikke PC billig gjennom skolen?

Anonymkode: f7cdd...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...