AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Vedkommende jeg har snakket med på tinder i et par uker har ikke skrevet noe på noen dager, skal jeg nå bare innse at jeg er uinteressant, gå videre i livet, gro negler, reise ut i verden, finne meg selv? Det er opp til dere. Anonymkode: 58020...eaa
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Er det ikke andre du kan snakke med? Mine negler gror fort hehe Anonymkode: b916d...7de
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 Et par ukers kontakt på Tinder? Om han ikke har fått ut fingeren får du være tøff nok til å foreslå noe utenfor skjermen om du er interessert nok. Enten sier han ja og dere finner ut om det er grunn til å treffes for andre gang, sier han nei så vet du det. KGs brukere er ubrukelige til å bedømme en situasjon mellom to personer de ikke kjenner. Anonymkode: 6a538...536 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vedkommende jeg har snakket med på tinder i et par uker har ikke skrevet noe på noen dager, skal jeg nå bare innse at jeg er uinteressant, gå videre i livet, gro negler, reise ut i verden, finne meg selv? Det er opp til dere. Anonymkode: 58020...eaa reis ut, blir for dumt å holde på tinder som kun er enveis tjeneste med formål å tjene penger, hvorfor bli avhengig av en app, mye bedre å være ut og gjøre det man har lyst til i livet. Anonymkode: d7f03...80e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 Nei, har ingen andre interessante å snakke med for øyeblikket! Jeg skal be ham ut likevel, hihi. Det har jeg aldri gjort før! Jeg skal spørre denne mannen som ikke har sagt et pip på noen dager og tydeligvis ikke liker meg! Men hva burde jeg si? Siden det har gått noen dager, burde jeg si hei først eller bare spørre rett ut med en gang? Mvh ts Anonymkode: 58020...eaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå