Gå til innhold

Ingen respons på tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vedkommende jeg har snakket med på tinder i et par uker har ikke skrevet noe på noen dager, skal jeg nå bare innse at jeg er uinteressant, gå videre i livet, gro negler, reise ut i verden, finne meg selv? Det er opp til dere.

Anonymkode: 58020...eaa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: f7681...efa

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke andre du kan snakke med? Mine negler gror fort hehe

Anonymkode: b916d...7de

AnonymBruker
Skrevet

Et par ukers kontakt på Tinder? Om han ikke har fått ut fingeren får du være tøff nok til å foreslå noe utenfor skjermen om du er interessert nok. Enten sier han ja og dere finner ut om det er grunn til å treffes for andre gang, sier han nei så vet du det. KGs brukere er ubrukelige til å bedømme en situasjon mellom to personer de ikke kjenner.

Anonymkode: 6a538...536

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende jeg har snakket med på tinder i et par uker har ikke skrevet noe på noen dager, skal jeg nå bare innse at jeg er uinteressant, gå videre i livet, gro negler, reise ut i verden, finne meg selv? Det er opp til dere.

reis ut, blir for dumt å holde på tinder som kun er enveis tjeneste med formål å tjene penger, hvorfor bli avhengig av en app, mye bedre å være ut og gjøre det man har lyst til i livet. 

Anonymkode: d7f03...80e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ingen andre interessante å snakke med for øyeblikket!

Jeg skal be ham ut likevel, hihi. Det har jeg aldri gjort før! Jeg skal spørre denne mannen som ikke har sagt et pip på noen dager og tydeligvis ikke liker meg!

Men hva burde jeg si? Siden det har gått noen dager, burde jeg si hei først eller bare spørre rett ut med en gang?

Mvh ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...