AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Vurderer ta en brystoperasjon her men det er lite anemeldelser og jeg kjenner ikke til dem fra før. Noen som har vært inne til kirurgi her?Hvordan var din opplevelse/erfaring med dem som jobber der og resultatet? Takk Anonymkode: 99e60...15e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 Jeg har fettsuget håndtak og mage her for noen måneder tilbake. Syns der ble tatt litt lite. Skal tilbake på etterkontroll og mulig de tar litt til. Hyggelig de som jobber der. Ble ringt til dagen etter jeg kom hjem for å høre hvordan det gikk. 😊 Anonymkode: 7641b...27a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fettsuget håndtak og mage her for noen måneder tilbake. Syns der ble tatt litt lite. Skal tilbake på etterkontroll og mulig de tar litt til. Hyggelig de som jobber der. Ble ringt til dagen etter jeg kom hjem for å høre hvordan det gikk. 😊 Anonymkode: 7641b...27a Takk for svar. Var kirurgen ok å snakke med? Jeg skal til han Zakaria.... Anonymkode: 99e60...15e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 Ja hyggelig og realistisk hvilke resultat jeg kunne forvente Anonymkode: 7641b...27a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja hyggelig og realistisk hvilke resultat jeg kunne forvente Anonymkode: 7641b...27a Så fint. Tusen takk for svar. Har pratet med han på telefonen bare og fikk et godt inntrykk. Godt å høre! Anonymkode: 99e60...15e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå