Gå til innhold

Til du som er lesbisk eller homofil.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel var du da du først skjønte at du kunne være lesbisk/homofil, og hvor gammel var du da du var sikker i din sak på at du var det?

Anonymkode: 1905c...83b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinnen med godis.👸

Anonymkode: 50beb...4b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barneskolealder. Sikker som 14-åring (lesbisk). 

Anonymkode: d3243...83a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønte at jeg likte jenter som 12 åring, var sikker på at jeg kun likte jenter som 22 åring. 

Anonymkode: b4ce2...af6

Skrevet

Når jeg var barn, så trodde jeg at alle som likte jenter var lesbisk. Dette betyr at jeg trodde jeg var lesbisk, i flere år, selv om jeg var en gutt. Fant ut at det ikke var slik det var, siden jeg var gutt, og at jeg da ikke var lesbisk alikevell, når jeg ble litt eldre og klokere. Hadde hele tiden trodd jeg var lesbisk, og fortalte alle at jeg var lesbisk. Det var en tid jeg var medlem av LLH og slike medlemsskap. Vet ikke helt hvordan jeg trodde jeg var lesbisk, men storesøstera til vennen min var lesbisk. Hun var kul og litt mystisk. Siden hun likte jenter, så trodde jeg sikkert at alle som likte jenter, var lesbisk, uansett om en var jente eller gutt.

Jeg liker jo fortsatt damer, så jeg er på en måte lesbisk jeg og, selv om det ikke er helt slik det virker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...