hobbykokken Skrevet 7. august 2019 #1 Del Skrevet 7. august 2019 Fant denne bloggen via lokalavisen idag, spennende! Noen som leser den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. august 2019 #2 Del Skrevet 7. august 2019 Nei. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 8. august 2019 #3 Del Skrevet 8. august 2019 Jeg har lest den lenge. Jenny er en veldig søt jente. Veldig trist at hun mistet faren sin så tidlig synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. august 2019 #4 Del Skrevet 9. august 2019 Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 9. august 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 9. august 2019 15 timer siden, Kleenex skrev: Jeg har lest den lenge. Jenny er en veldig søt jente. Veldig trist at hun mistet faren sin så tidlig synes jeg. Jeg fant den nå nylig. Syns det er kjempespennende lesing om kirken hun er med i og livet i USA. Trist med faren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 9. august 2019 #6 Del Skrevet 9. august 2019 4 timer siden, hobbykokken skrev: Jeg fant den nå nylig. Syns det er kjempespennende lesing om kirken hun er med i og livet i USA. Trist med faren. Det er iallefall en nydelig jente som ingen kan si noe vondt om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 9. august 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 9. august 2019 1 time siden, Kleenex skrev: Det er iallefall en nydelig jente som ingen kan si noe vondt om. Helt enig! Hun skriver veldig godt også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 16. august 2019 #8 Del Skrevet 16. august 2019 Jeg følger den. Vi var på utveksling samtidig tror jeg, og har fulgt med siden det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 17. august 2019 #9 Del Skrevet 17. august 2019 Tråden er ryddet for personangrep. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå