Gå til innhold

Har 30 års krisen tatt meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber, trener, reiser og er kåt som et uvær. Er ikke kommet dit at jeg er på søken etter den rette og vil gifte meg. Føler meg kvelt bare av tanken... 

Ser ellers på meg selv som slank, pen, veltrent og har mer enn nok med tilbud fra både kvinner og menn, men jeg bare koser meg med singeltilværelsen. 

Så ja, er dette et tegn på den såkalte 30 års krisen? Hvordan opplevde du ev. din 30 års krise?

Anonymkode: 7724d...83b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan det være krise når du lever som du vil (og har gjort) og koser deg?

Anonymkode: 80f5e...af7

• Liker 3
Skrevet

Finnes det en 30 års krise?

Jeg opplevd ingen krise da jeg fylte 30 for 6 år siden. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Finnes det en 30 års krise?

Jeg opplevd ingen krise da jeg fylte 30 for 6 år siden. 

👍

Følte det kanskje bare litt slik, da mange "stresser" litt med å binde seg osv. Godt jeg ikke er i noe grise men kun helt avslappet.😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

30 års krise? Den merket jeg nok aldri, om det er en greie. 

Jeg var gift. Fordi jeg hadde funnet drømmemannen. 

Jeg orket ikke tanken på barn. Og det gjør jeg fortsatt ikke, 10 år senere, så da blir det ikke barn. (og tikker ellers alle boksene i HI når det gjelder trening, reising, og så videre - for det er det livet jeg ønsker). 

Hva med å bare leve sitt liv, slik det passer deg, i stedet for å bekymre deg så mye over "kriser" og hva samfunnet forventer? 

Anonymkode: d1bbd...777

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

30 års krise? Den merket jeg nok aldri, om det er en greie. 

Jeg var gift. Fordi jeg hadde funnet drømmemannen. 

Jeg orket ikke tanken på barn. Og det gjør jeg fortsatt ikke, 10 år senere, så da blir det ikke barn. (og tikker ellers alle boksene i HI når det gjelder trening, reising, og så videre - for det er det livet jeg ønsker). 

Hva med å bare leve sitt liv, slik det passer deg, i stedet for å bekymre deg så mye over "kriser" og hva samfunnet forventer? 

Anonymkode: d1bbd...777

Takk!

Er det jeg gjør, og jeg stortrives med livet mitt slik det er nå. Er bare jeg som har fått en del spørsmål den siste tiden om hvorfor jeg er singel og når jeg har tenkt til å slå meg til ro osv, men det er ikke mitt ønske per dags dato. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...