Lisemor Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Hei. Jeg vet at mange har økt utflod når en er gravid, men hvor lenge? Varer det hele svangerskapet? Har så masse utflod at det kjennes ut som om jeg tisser på meg og jeg må gå med truseinnlegg hver dag. Det lukter ikke noe så det er ikke noe annet galt. Men av og til er det skikkelit slimete og seigt, mens andre dager er det tynntflytende og bare renner ut. Er ganske lei av dette nå og håper ikke det varer svangerskapet ut.
Gjest GjestM Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Tror nok du må belage deg på at det varer ut svangerskapet... Hilsen 37 uker gravid
Lisemor Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2005 Flowery:Ja....når det er seigt minner det om eggløsningsslimet jeg hadde. Og takk for svar GjestM. Er jo egentligt ikke så mange månedene da........slipper jo mensen.....(trøst)
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #6 Skrevet 10. mai 2005 kan bare skrive under på at det er mye utflod. Det øker forøvrig med stresset, siden jeg er veldig flink til det. Jordmor sa at jeg måtte bare leve med det gjennom hele svangerskapet, men være flink med hygiene!
nat26 Skrevet 10. mai 2005 #7 Skrevet 10. mai 2005 Hadde ikke mye utflod før i uke 28-29 tror jeg.Og nå er det så mye at noen ganger kjennes det ut som jeg tisser på meg.Må nok begynne å gå med truseinnlegg.Glad det "bare" er 7 uker til termin
Gjest marthepia Skrevet 10. mai 2005 #8 Skrevet 10. mai 2005 Jeg har mye utflod ennå...er 28+5 uker på vei nå. Regner med at jeg må holdeut resten av svangerskapet også :-? heh...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå