Gå til innhold

Fra Tinder til annen plattform

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg vært litt av og på Tinder i sommer, og jeg har sett det går en trend i å skulle få meg over til andre plattformer som Instagram, Messenger, Snapchat og WhatsApp. Gjerne med unnskyldninger som "det er lettere å chatte der enn her", eller at fyren sier han sjeldent er innom Tinder. Hvorfor skal de så fort over til andre apper? Er det for å kunne hive ut dick pics? Eller for å få meg vekk fra Tinder? 

Anonymkode: 50627...828

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For å pule deg. 

Anonymkode: 05851...ebb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er veldig skeptisk. 😁

Jeg hadde ikke tolket det sånn, for meg ville det vært naturlig å gå over til en annen plattform for videre kontakt ganske raskt. 

Om det viser seg at vedkommende oversvømmer deg med dickpics så er det jo bare å kutte kontakten.

Anonymkode: 0cf42...0e7

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer tror jeg. Jeg er kvinne selv, men synes Tinder er en ganske håpløs app å kommunisere på. Pleier å blokkere de som sender dickpics da, siden det er fryktelig uinteressant og ekkelt. 

Anonymkode: e76dc...0c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er veldig skeptisk. 😁

Jeg hadde ikke tolket det sånn, for meg ville det vært naturlig å gå over til en annen plattform for videre kontakt ganske raskt. 

Om det viser seg at vedkommende oversvømmer deg med dickpics så er det jo bare å kutte kontakten.

Men hvorfor så kjapt over til annen plattform? Jeg hørte poden til Sophie Elise i går, og hun sier akkurat det samme: det er såvidt et "hei", og så er det å bli dratt over til en annen chattekanal.

Og ja, jeg er skeptisk. Er nyskilt tobarnsmor på 35, og fikk anbefalt Tinder av folk som har fått forhold ut av det. Sex kan jeg lett finne andre steder.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det ofte er greiere å sende meldinger frem og tilbake der enn på Tinder. For min del handler det hvertfall ikke om at jeg ønsker å sende "dickpics" det er noe jeg ikke gjør uansett hvilken plattform det er...

Anonymkode: 855b7...080

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor så kjapt over til annen plattform? Jeg hørte poden til Sophie Elise i går, og hun sier akkurat det samme: det er såvidt et "hei", og så er det å bli dratt over til en annen chattekanal.

Og ja, jeg er skeptisk. Er nyskilt tobarnsmor på 35, og fikk anbefalt Tinder av folk som har fått forhold ut av det. Sex kan jeg lett finne andre steder.

Jeg mener ikke å gå over til annen plattform etter kun et hei. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er en noe høyere terskel å blokkere folk fra en del andre apper. Tinder er veldig causual.

Anonymkode: 609b5...a85

AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Kvinner gjør også dette. Tror det er mye med vanen, og hvilken chattekanal du foretrekker, om du har varsling på Tinder etc. Folk kan jo ha glede av å sende bilder til hverandre uten at det trenger å være kjønnsorganer med. 

Anonymkode: a496e...e78

AnonymBruker
Skrevet

Det er bedre å chatte på både Messenger og Snaphcat enn Tinder. Plages av at hver gang jeg åpner appen, starter det alltid i sveipevinduet.

Og så liker jeg å se når en melding er sendt, lest etc. (Har ikke Tinder+)

Man vet jo stort sett hvem personen er som man chatter med på Tinder uansett. Vet man navn, bosted så finner man ofte personen på Facebook. Blir det dickpicks eller annet ubehagelig, er det bare å slette og blokkere.

Dame her!

Anonymkode: b4dc7...efe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...