AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Hei. Jeg klarer ikke å skjønne meg på eggløsnings-slim og generelt utflod i syklusen. Jeg fatter at rundt eggløsning, har man «blank eggehvite», men jeg er ikke kjent med den heller. Dessverre er jeg tom for el-tester, Men venter nye i posten. Skal enda i følge appen flo, ikke ha eggløsning før om 5 dager, men ved forrige syklus kom eggløsningen noen dager for tidlig. Når jeg nå var på toalettet og skulle tørke meg, lå det en «slynge» med slim(hvit-gjennomsiktig), med konsistensen av snørr(altså klissete)... er det el-konsistens da? Anonymkode: 6e0fe...a90
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Vil tro det er EL slim ja, hvertfall i følge det man kan lese på nettet. Anonymkode: 47905...ae5
duckly Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Høres ut som el-slim 😊 hadde det på samme måte selv i dag. Min erfaring er at jeg ikke kan stole på appene jeg bruker ("min kalender" og kalenderen i appen som er koblet til fitbit-klokka), men at jeg treffer ganske nøyaktig på hva som er forventet dag for mens ved å følge med på tegn fra kroppen, slik som el-slim. Er du prøver? Isåfall ligger vi nok ganske likt denne mnd med tanke på tidspunkt for eggløsning 😊
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 Eggløsningen kan foregå i forkant eller etterkant av slimet også. Det fant jeg ut....gah Anonymkode: 7c3fa...a77
Havfrue8 Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 Tenk at eggløsningen alltid er ca 10-15 dager før første mensdag. Ønsker du å vite nøyaktig, så burde du tempe. Da vet du akkurat hvilken dag egget slipper
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 På 7.8.2019 den 2.43, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg klarer ikke å skjønne meg på eggløsnings-slim og generelt utflod i syklusen. Jeg fatter at rundt eggløsning, har man «blank eggehvite», men jeg er ikke kjent med den heller. Dessverre er jeg tom for el-tester, Men venter nye i posten. Skal enda i følge appen flo, ikke ha eggløsning før om 5 dager, men ved forrige syklus kom eggløsningen noen dager for tidlig. Når jeg nå var på toalettet og skulle tørke meg, lå det en «slynge» med slim(hvit-gjennomsiktig), med konsistensen av snørr(altså klissete)... er det el-konsistens da? Anonymkode: 6e0fe...a90 Appen styrer ikke kroppen din. Kroppen lever sitt eget liv uavhengig av appen. Du må se på klebrigheten på slimet etter at du har tørket deg. Når du blir trenet så ser du at slimet på papiret henger sammen på en helt unik måte ved og etter eggløsning. Anonymkode: b92b6...87b
Havfrue8 Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Appen styrer ikke kroppen din. Kroppen lever sitt eget liv uavhengig av appen. Du må se på klebrigheten på slimet etter at du har tørket deg. Når du blir trenet så ser du at slimet på papiret henger sammen på en helt unik måte ved og etter eggløsning. Anonymkode: b92b6...87b Enig her. Du kan også kjenne etter om livmortappen er åpen eller lukket. Dette krever en del "trening" /erfaring og at du kjenner kroppen din godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå