AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #21 Del Skrevet 3. september 2019 Hvor mange lange tunneler finnes det egentlig der tråd-starter bor?? Anonymkode: e63b4...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 3. september 2019 #22 Del Skrevet 3. september 2019 Har ingen råd mot tunnelfrykt egentlig, -som flere skriver, start i det små. Selvfølgelig fortelle til kjørelærer. En ting er greit å vite. Pga. temperaturforskjell kan det dugge mye på frontruta når du kjører inn i tunnel, ikke noe stort problem, bare vit hvordan du stiller inn ventilasjon på maks. viftestyrke, ¨defrost¨ opp på ruta, og dugg kan legge seg på utsiden. Da bruker du jo bare vinduspusser. Skjer ikke ofte, men greit å ha ¨i bakhodet¨. Kjøretrening og erfaring hjelper på dette. a. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #23 Del Skrevet 4. september 2019 Jeg kjører alltid litt saktere om jeg synes veien er skummel. Driter i hva de bak meg syns om det. Det blir sikkert bedre etter hvert. Har heller ikke lappen enda. Anonymkode: d6d7b...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #24 Del Skrevet 4. september 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange lange tunneler finnes det egentlig der tråd-starter bor?? Anonymkode: e63b4...b98 Det er mange lange tunneler på vestlandet. Lengste tunnelen ligger i Sogn og kalles Lærdalstunnelen. Anonymkode: 3710e...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå