AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Jeg og fyren jeg snakker med matchet først på tinder. Han tok da initiativ først. Virker interessert. Etterhvert adder vi hverandre på snapchat. MEN. Jeg føler bare at det er meg som tar initiativ til å starte samtalen. Når jeg snapper han svarer han veldig fort og svarer enten med bilde uten tekst eller veldig kort med bilde av seg selv. Vi har streaks. Jeg har nå prøvd å se hver dag om han vil prøve å starte en samtale, men det er som regel meg som på en måte begynne. Når vi først snakker sammen har vi en god tone. HVA TENKER DERE? Anonymkode: cae97...11a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: HVA TENKER DERE? At hvis du er over 16 år så er det litt tragisk. "Vi har streaks"... grøss og gru. Anonymkode: fa75f...2bc 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 De fleste ser på snap som lettvint kommunikasjon, litt raske bilder, og rask kontakt. Hvis du savner mer dyptgående kommunikasjon, bør dere gå over til Messenger? Og noen menn er ikke så keene som oss kvinner når det gjelder å chatte og sende bilder fram og tilbake. Sånn er det bare. Anonymkode: 08e0d...8bd
russejenta Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste ser på snap som lettvint kommunikasjon, litt raske bilder, og rask kontakt. Hvis du savner mer dyptgående kommunikasjon, bør dere gå over til Messenger? Og noen menn er ikke så keene som oss kvinner når det gjelder å chatte og sende bilder fram og tilbake. Sånn er det bare. Anonymkode: 08e0d...8bd Ja, for det er det jeg også tenker.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og fyren jeg snakker med matchet først på tinder. Han tok da initiativ først. Virker interessert. Etterhvert adder vi hverandre på snapchat. MEN. Jeg føler bare at det er meg som tar initiativ til å starte samtalen. Når jeg snapper han svarer han veldig fort og svarer enten med bilde uten tekst eller veldig kort med bilde av seg selv. Vi har streaks. Jeg har nå prøvd å se hver dag om han vil prøve å starte en samtale, men det er som regel meg som på en måte begynne. Når vi først snakker sammen har vi en god tone. HVA TENKER DERE? Anonymkode: cae97...11a at ingen av dere er tankelesere. Fortell kl. dere skal møtes vel, mye bedre det. Flørt da på han, og du ser han kommer til å elske deg for evig alltid. Avtale? Anonymkode: 154d5...192 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 Sikker på at vi ikke snakker med samme fyr? Anonymkode: 5cada...102
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #7 Skrevet 7. august 2019 Sikker på at den fyren ikke er meg? Anonymkode: acb5e...5f9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #8 Skrevet 7. august 2019 Han har maaange flere han har kontakt med. Ikke nødvendigvis noe galt med det, men han virker ikke så veldig intressert. Tar han kontakt så svarer du med å sende et bilde. Hadde rett og slett hatt forventningene til = 0. Så lenge du gidder. Anonymkode: 1de3e...d80
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå