AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Jeg fikk nylig vite at jeg har HPV, men uten celleforandringer. Jeg synes likevel dette er veldig ubehagelig å gå med. I tillegg til at det er over 3 år siden forrige partnerbytte, så infeksjonen burde egentlig ha gått over. Noen med kunnskap og/el erfaring som kan roe meg ned? Anonymkode: 7f8b5...a5c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 De fleste har jo eller har hatt det, så det er bare å ta celleprøve igjen om 1 år og så går det nok bra. Anonymkode: 4aac2...955
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Alle med et seksualliv har HPV virus. Det er ingenting å tenke på utover å ta cellleprøver og eventuelt vaksine. Anonymkode: a67e1...fec 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle med et seksualliv har HPV virus. Det er ingenting å tenke på utover å ta cellleprøver og eventuelt vaksine. Anonymkode: a67e1...fec Vaksine er for sent når man først har blitt smittet en gang da. Ts, det er ingenting å uroe seg for, de aller fleste har hatt dette. Bare vær nøye med å få tatt celleprøve til rett tid. Anonymkode: ddce4...eb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå