Gå til innhold

Runke på hotell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er min ganske stor.

Anonymkode: 7ad4b...371

Hva har størrelsen med å sprute på papir å gjøre? 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, visp skrev:

Nå skal det smake deilig med en kopp te du...:sprettoy:

I like the way you think ;)

Te-date, ditt sted, lørdag? Trenger sånn 20 minutter og store mengder brennevin for å gjøre klar tissepotta da :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen griser som bruker hånddukene, kan dere ikke bare bruke de små lotion eller flaskene som er på badet, på den måten kan du hjelpe gjestene etter deg til glatt og silkemyk hud, gjenbruk er bra i disse miljøtider. 

Anonymkode: 001b3...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 21.19, Mysticgirl skrev:

Hva har størrelsen med å sprute på papir å gjøre? 😂

konseptet blir ikke helt gjennomtenkt når papir kommer i bildet. 

Anonymkode: 7ad4b...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2019 den 13.29, Mysticgirl skrev:

Papir limer seg til kuken og da må de skylle den også Sikkert derfor, late menn  😂

Det er sant jenta mi, blir ganske klissete. Men bruker papir nå, før brukte jeg håndkle eller boxeren, men er mindre gris og kan legge staken i vasken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.8.2019 den 21.25, abrasiveRefraction skrev:

I like the way you think ;)

Te-date, ditt sted, lørdag? Trenger sånn 20 minutter og store mengder brennevin for å gjøre klar tissepotta da :P

Det er idag? Må ut og kjøpe te:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2019 den 15.17, AnonymBruker skrev:

Farlige bakterier blir drept ved koking. Hvilke farlige bakterier overlever 100 grader?

Anonymkode: ef1fe...9a9

En vannkoker klarer ikke drepe bakterier. Leste du ikke senest om vannet i Bergensområdet for en stund siden, der ble det frarådet å koke vannet i vannkoker, rett og slett fordi det enten nådde ikke kokepunktet, eller kokte lenge nok. Husker ikke, men det var hvertfall ikke godt nok med vannkoker.. 

Anonymkode: cd237...58f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En vannkoker klarer ikke drepe bakterier. Leste du ikke senest om vannet i Bergensområdet for en stund siden, der ble det frarådet å koke vannet i vannkoker, rett og slett fordi det enten nådde ikke kokepunktet, eller kokte lenge nok. Husker ikke, men det var hvertfall ikke godt nok med vannkoker.. 

Anonymkode: cd237...58f

Riktig, vannkoker koker ikke vannet så lenge og får samme varme som vann i kjele. Noen søkte kaffe på meg fra vannkoker, ble ikke på nær brent som jeg ville blitt fra kjølevann. 

Men sykt hva folk holder på med, vaske klær og spærmer i vannkoker. Skal aldri bruke det mer når det er så mange syke folk som gjør slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Å la ladningen gå i håndklær eller på senga kan jeg forstå, det blir jo skiftet og vasket allikevel, så null stress. Men.... vannkokeren? Hva fa....? :skratte: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jeg spruter vanligvis i en strømpebukse som jeg har brukt til å runke. Litt flaut hvis jeg glemmer å rydde den vekk selv slik at den ligger våt og klissete i senga...😬 Er også blitt ferska av en stuepike mens jeg lå i senga i et par mørkebrune strømpebukser på meg og runka. Hun bare smilte, ble stående og se litt mens hun spurte når hun kunne komme tilbake. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2019 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Husker en gang, i fylla selvfølgelig, jeg runket på hotellrommet og tømte meg i vannkokeren. Vasker de den etter hver hotellgjest? Ellers ville jo den spermen sette smak på teen til neste hotellgjest. 

Anonymkode: ef1fe...9a9

Det e jo så grotesk at jeg ler meg skakk😂😂😂. Kommer til å lukte godt på vannkokeren på hotell neste gang jeg er der😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til vannkokere, er historiene så groteske at hotellene seriøst burde fjerne dem fra alle rom for alltid! Våre venner fra fjerne Østen har visstnok for vane å vaske undertøy i samme innretning når de bor på hotell i Norge.

Dere er advart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner flere som har med egen vannkoker når de er på reise. Av nettopp denne grunn...

Anonymkode: 4e1b0...74b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil, ikke hold på sånn, tøm deg i do eller i dusjen! Og om du blør så vaske vekk blodet. Bruk såpe og vann og gjør det rent etter deg!

Ikke driv å ha høylytt sex så andre gjester hører dere! Hensynsløst!

Ikke tøm dere på nødløsninger eller steder uten å gjøre rent, fy søren!

Ikke vær så grisete!

Høres jo ut som dere er babyer hele gjengen jo!

Hvem trenger dame når man har svane, e det mulig. Ikke gjør det! Ekkelt!

Slutt å vær så oppfinnsomme og tullete!

Anonymkode: e08b1...572

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nåidissedager
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner flere som har med egen vannkoker når de er på reise. Av nettopp denne grunn...

Anonymkode: 4e1b0...74b

Hahahhaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nåidissedager
På ‎04‎.‎04‎.‎2020 den 16.49, pantyhoselover skrev:

Jeg spruter vanligvis i en strømpebukse som jeg har brukt til å runke. Litt flaut hvis jeg glemmer å rydde den vekk selv slik at den ligger våt og klissete i senga...😬 Er også blitt ferska av en stuepike mens jeg lå i senga i et par mørkebrune strømpebukser på meg og runka. Hun bare smilte, ble stående og se litt mens hun spurte når hun kunne komme tilbake. 😃

Hahaha e d mulig. Det der e fetisj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎08‎.‎2019 den 23.00, Kikker skrev:

Det er sant jenta mi, blir ganske klissete. Men bruker papir nå, før brukte jeg håndkle eller boxeren, men er mindre gris og kan legge staken i vasken

"jenta mi" :D

Anonymkode: e08b1...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame og vi bruker alltid håndkler ved sex. Jeg squirter mye så det trengs håndkler. Hvis han kommer inni meg legger jeg håndkle mellom beina. Hvis han kommer i ansiktet mitt eller på kroppen min brukes håndkle til å tørke. Er ikke det vanlig? 

Anonymkode: cc232...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å runke har blitt rutine for meg hver kveld før leggetid, enten jeg er hjemme eller på hotell, men i begge tilfeller bruker jeg selvsagt papir som jeg hiver i søpla eller drar ned, avhengig av hva slags papir det er. 

Anonymkode: 2139d...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...