AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Jeg sliter både på trening med utfall f.eks. Har ikke sjans i havet uten å miste balansen. Føler meg som en idiot når jeg står der og sliter som bare det, mens han ved siden av med på 50 år ikke har noe problemer i det hele tatt.. Jeg har i det siste også mistet balansen når jeg bare har gått og stått. Sliter med svimmelhet i tillegg, men jeg tror ikke det har sammenheng med den dårlige balansen, fordi jeg er ikke nødvendigvis alltid svimmel når jeg mister balansen. Hva kan dette skyldes? Mulige årsaker? Noen som har erfaringer? Anonymkode: c029b...05e
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 Svimmelhet har med balansen og gjøre. Vi har balansesenter i ørene og bak i nakken. Du trenger ikke være svimmel for og ha dårlig balanse. Men du kan trene opp balansen. Du kan få råd på treningssenteret med balansetrening. Det hjelper for jg har kronisk svimmelhet og fått program av fysioterapeut. Det tar litt tid men er ikke umulig. Anonymkode: ed33d...59a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 Hva med å forsøke en lege? Anonymkode: f059c...0bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå