AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 I det siste har jeg kjent mye stress i kroppen. Angsten blusser opp i disse dager (nærmer seg studiestart). Har hatt flere netter med panikkanfall og igår skulle jeg kjøre ut av en parkering med bom.. Av en eller annen grunn så jeg ikke at bommen gikk opp etter jeg hadde stukket kortet i, og dama i bilen bak meg begynte å rope at bommen var oppe... Ble så utrolig skremt over meg selv, aldri opplevd! Har hatt en sykedag fra jobb pga lite søvn, fjern og dårlig hukommelse men er det gyldig fravær?😓 Jeg sliter tidvis med vondt i bekkenområde, stive fingre og tær, tørr hals på natta. Er utredet for lavt stoffskifte, men ikke feks fibromyalgi. Anonymkode: a4cda...eb0
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 Først nevner du symptomer på psykisk sykdom og så forteller du om smerter og at du er utredet for lavt stoffskifte. Smertene du opplever kan selvsagt være psykiske smerter, men du må jo gå til legen for å få utredning og i tillegg hjelp for din angstsykdom. Anonymkode: fd33d...41b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 Ja det er gyldig fravær. Det beste hadde kanskje vært å få ett avbrekk fra jobb og konsentrere deg om å komme deg ovenpå igjen. Hjelper ikke det så kan du jo be legen din om en utredning for alle plagene dine. Anonymkode: b56df...763
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først nevner du symptomer på psykisk sykdom og så forteller du om smerter og at du er utredet for lavt stoffskifte. Smertene du opplever kan selvsagt være psykiske smerter, men du må jo gå til legen for å få utredning og i tillegg hjelp for din angstsykdom. Anonymkode: fd33d...41b Ble kun henvist til et lavterskeltilbud... Men ingen medisiner osv. Ble utredet for 2 år siden. Anonymkode: a4cda...eb0
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ble kun henvist til et lavterskeltilbud... Men ingen medisiner osv. Ble utredet for 2 år siden. Anonymkode: a4cda...eb0 Men da har de ikke utelukket alt fysisk egentlig. Anonymkode: a4cda...eb0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå