Gå til innhold

Dating etter dårlig forhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært i forhold med mishandling- kom meg ut for et år siden. Lastet ned tinder, traff en kar jeg likte. Men han trakk seg etter sex. 

Dette har fått meg til å gå tilbake i selvtilliten som jeg hadde etter det dårlige forholdet: at jeg ikke er pen nok, ikke bra nok. 

Hvordan skal jeg klare å prøve å date igjen når jeg føler meg så stygg? 

Anonymkode: 7e4f8...60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg klare å prøve å date igjen når jeg føler meg så stygg? 

Må du date? Kan du ikke finne deg selv etter et sånt forhold og sakte men sikkert møte noen som ikke bruker en datingapp? Jeg har aldri brukt det. Slutt å føle deg stygg fordi en ville ha et ligg?!  Heier på deg. Finn roen først. Dette her haster virkelig ikke fordi det er ditt viktigste valg:)

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Typ 90% av menn trekker seg tilbake etter sex, det er derfor man ikke skal ligge med dem før de er 100% seriøse. Snakker av erfaring, og ja, det er jævelig å gå uten sex og kos, men det sparer selvbildet for mange sår. At èn fyr trakk seg vekk har ingenting med deg å gjøre, absolutt ingenting ❤️ Kjenner skikkelig pene kvinner med herlige personligheter som blir ghostet etter sex gang på gang, frem til de møtte den rette som forguder dem. 

Anonymkode: cc43d...374

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner behovet ditt for bekreftelse! Men du trenger ikke date enda. Skjem deg selv bort med kule klær, frisør, kule smykker og føl deg attraktiv! Nyt hvis noen kaster et ekstra diskré blikk, smil og føl deg bra i deg selv. Så vil antageligvis selvtilliten komme etterhvert. Ikke utsett deg for menn du ikke aner hensikten til mens du er sårbar! Glem dating for en tid, og lær deg hvor godt det  er å stå på egne ben først. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...