Gå til innhold

Ferie på høsten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal reise 2 uker til utlandet på høsten, men har ikke funnet ut hvor jeg skal reise enda. Jeg har tidligere vært på storbyferier i blant annet Barcelona, Roma og Berlin på våren/høsten. Jeg vurdert Nice/Marseille i Frankrike, Monaco, Malaga, Madrid, Malta, Portugal og Dubrovnik. Jeg ser etter en type ferie der jeg kan få oppleve en storby hvor det fortsatt er varmt. Jeg reiser i september. Noen som har noen forslag? Har vurdert å kombinere flere land. 

Anonymkode: 00548...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen ideer, men det høres herlig ut. Kunne du lagt ut diskret bilder av steder og natur etter den ferieturen?

Anonymkode: 65c53...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte bare fordi det kunne være interessant å se hvordan det så ut der på høsten, hvor du nå enn velger å reise :) 

Anonymkode: 65c53...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barcelona, Roma, Dubrovnik, og Granada er byer som er deilige og varme i september. Også byer i Sør Frankrike, Hellas, Portugal, ja, hele Sør Europa egentlig.

Anbefaler Barcelona. Der er det strand, god mat, nydelig arkitektur og høy partyfaktor.

Anonymkode: 8de4b...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler også Lisboa! Der har de det samme som jeg nevnte som Barcelona har, bortsett fra badestrand!

Hilsen AB over.

Anonymkode: 8de4b...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar til Portugal i oktober. Etter å ha trålet nettet for tips og erfaringer, har jeg innsett at dette er et kjempespennende land som har masse å by på! Vi skal fly til Faro, være på Algarvekysten i noen dager, og så forlate kysten og ta leiebilen nordover, inn i landet. Mange små byer med godt bevarte gamle bygninger og mye å se. (Og vi går for hoteller med svømmebasseng, så også barna får sitt :)  )

Anonymkode: 1f924...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, AnonymBruker said:

Vi drar til Portugal i oktober. Etter å ha trålet nettet for tips og erfaringer, har jeg innsett at dette er et kjempespennende land som har masse å by på! Vi skal fly til Faro, være på Algarvekysten i noen dager, og så forlate kysten og ta leiebilen nordover, inn i landet. Mange små byer med godt bevarte gamle bygninger og mye å se. (Og vi går for hoteller med svømmebasseng, så også barna får sitt :)  )

Anonymkode: 1f924...46f

TS her. Har vært på Algarvekysten og det er kjempefint der. Vurderer å teste ut Lisboa siden jeg ikke har vært der.

 

11 hours ago, AnonymBruker said:

Barcelona, Roma, Dubrovnik, og Granada er byer som er deilige og varme i september. Også byer i Sør Frankrike, Hellas, Portugal, ja, hele Sør Europa egentlig.

Anbefaler Barcelona. Der er det strand, god mat, nydelig arkitektur og høy partyfaktor.

Anonymkode: 8de4b...303

Har vurdert å reise til Athen. Har vært i Barcelona og byen hadde mye å by på. Derfor har jeg vurdert å reise til andre spanske byer som: Valencia, Malaga og Madrid. 

Anonymkode: 00548...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et cruise.  Da får du mange steder å utforske på en gang.  Et 7 dagers cruise kan kombineres med noen dager før og etter i den  byen  man reiser fra eller man kan velge lengre cruise.

Sjekk ut Msc  cruises,   Costa Cruises, Royal Caribien  cruises og Norwegian cruise Line. 

Søk  opp måned og Middelhavet så får du opp alle alternativer. 

 

Skulle jeg kun reist til en stk by/sted /land i september så står Malta  høyt  på min liste. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...