Gjest lillesnøfnugg Skrevet 12. september 2019 #41 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) 2 minutter siden, Hedersbrukeren skrev: At inntektene ikke går ned av omfattende skriverier om bloggen her inne? Man kunne sikkert vist til de siste års ligningstall, jo mer oppmerksomhet her inne, jo høyere inntekt Så du har ikke kilder? De fleste av toppbloggerne hadd inntektstap på mellom 1-1,5 million kroner ifjor. Størst tap hadde CBE og AR. Endret 12. september 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 12. september 2019 #42 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) 5 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Så du har ikke kilder? De fleste av toppbloggerne hadd inntektstap på mellom 1-1,5 million kroner ifjor. Størst tap hadde CBE og AR. Hevdet jeg å ha kilder? Jeg la derimot inn forbehold siden jeg benyttet ordet «vel» Men har du kilder på at CBE ble mer omtalt her inne i 2018 enn i 2017, siden du er så sikker på at det jeg antyder må være feil? Endret 12. september 2019 av Hedersbrukeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 12. september 2019 #43 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) 6 minutter siden, Hedersbrukeren skrev: Hevdet jeg å ha kilder? Jeg la derimot inn forbehold siden jeg benyttet ordet «vel» Men har du kilder på at CBE ble mer omtalt her inne i 2018 enn i 2017, siden du er så sikker på at det jeg antyder må være feil? Jeg antyder at det at KG generer klikk til bloggene ikke nødvendigvis stemmer og at de som holder ut hetsen nødvendigvis ikke går opp i inntekt. Endret 12. september 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 12. september 2019 #44 Del Skrevet 12. september 2019 5 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Jeg antyder at det at KG generer klikk til bloggene ikke nødvendigvis stemmer og at de som holder ut hetsen nødvendigvis ikke går opp i inntekt. Vel, dersom det var mindre oppmerksomhet f.eks i 2018 enn i 2017, så vil altså det passe med det jeg skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mojito11 Skrevet 13. september 2019 #45 Del Skrevet 13. september 2019 6 timer siden, Hedersbrukeren skrev: Vel, dersom det var mindre oppmerksomhet f.eks i 2018 enn i 2017, så vil altså det passe med det jeg skriver Svaret på HI finnes i denne tråden, og i alle de andre trådene her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. september 2019 #46 Del Skrevet 16. september 2019 Caroline Berg Eriksen - som er meget hyppig omtalt her inne, har ikke hatt noe glede av denne omtalen i hvert fall. https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektene-stuper-for-superblogger/3423824379.html 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 16. september 2019 #47 Del Skrevet 16. september 2019 Usikre unge jenter som gir dem nok klikk til at de kan leve av dette. De som klikker seg inn som er skyld i dette. Bloggen til hun seriekriminelle er fortsatt på topplisten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidabmao Skrevet 18. september 2019 #48 Del Skrevet 18. september 2019 Det som er skremmende er at folk sitter å ser på slikt, unnskyld uttrykket, "boss". Det sier litt om hva som foregår på innsiden av mange. Folk er totalforvirret og har ikke egen integritet. Er jo som om man ikke kan være alene, man må holde hånden med andre hele tiden, redd for hva naboen sier etc. Et tomt skall av et liv man lever i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 27. september 2019 #49 Del Skrevet 27. september 2019 Dette er spesielt https://www.seher.no/kjendis/hun-bloffer-om-tall/71646195 gjelder dette norske bloggere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 30. september 2019 #50 Del Skrevet 30. september 2019 Jeg tenker at disse bloggene rett og slett er en naturlig arvtager etter "damebladene", og at dette sånn sett ikke er isolert til unge folk, men et "problem" som gjelder både gammel og ung. Når en kan tjene seg rik på å fortelle kvinner hvordan de skal kle seg osv. via blader ser jeg ingen grunn til at en skulle glare det over nett også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 30. september 2019 #51 Del Skrevet 30. september 2019 På 7.8.2019 den 19.40, Veras123 skrev: ... Så det er bedre at de lever av å være på NAV? Hva er galt med å leve av å være influencer ? Mange av influencerne har en annen jobb i tillegg. Helene Drage har i allefall postet noe om at hun jobber på XXL. Ja. De skader i alle fall ingen. Såkalte influensere er det minst samfunnsnyttige "yrket" som finnes. Mer samfunnsnyttig å tigge på gata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 30. september 2019 #52 Del Skrevet 30. september 2019 (endret) 20 minutter siden, herzeleid said: Jeg tenker at disse bloggene rett og slett er en naturlig arvtager etter "damebladene", og at dette sånn sett ikke er isolert til unge folk, men et "problem" som gjelder både gammel og ung. Når en kan tjene seg rik på å fortelle kvinner hvordan de skal kle seg osv. via blader ser jeg ingen grunn til at en skulle glare det over nett også. Der tidligere generasjoner av kvinner leste seg våte av kongefamilier, broderingsmønstre og syltetøyoppskrifter så leser dagens generasjon kvinner om influencere (dagens dekadente) og sminketrender (muligens det nærmeste man blant dagens kvinner kommer noe som ligner på husflid). Endret 30. september 2019 av Larsern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 4. oktober 2019 #53 Del Skrevet 4. oktober 2019 https://www.nettavisen.no/livsstil/blondinbella-legger-kortene-pa-bordet---jeg-holdt-pa-a-ga-konkurs/3423856617.html Er det å være en god løgner en del av stillingsbeskrivelsen som rosablogger og influencer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. oktober 2019 #54 Del Skrevet 25. oktober 2019 At selveste bloggerdronningen ikke får det til å gå rundt, sier meg at noe skjer i bransjen https://www.nettavisen.no/livsstil/isabella-lowengrips-selger-hjemmet-etter-okonomiske-problemer/3423867584.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå