Gå til innhold

Unisex-toalett overalt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stygg generalisering. Tenk om du hadde skrevet det samme om svarte hvis vi hadde hatt egne toaletter for hvite og fargede og du var i mot fellestoaletter. Stygt!

Anonymkode: 9cd2b...fa4

Det blir ikke det samme i det hele tatt. Hun vil ikke dele fordi menn er grisete. Hudfarge har ingenting med det å gjøre. Menn er grisete. 

Anonymkode: 0d60c...e7c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit det. Vant med det fra dk. 

Anonymkode: 90d7e...687

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det blir ikke det samme i det hele tatt. Hun vil ikke dele fordi menn er grisete. Hudfarge har ingenting med det å gjøre. Menn er grisete.

Det er en fordummende generalisering. Det blir det samme som å si at svarte er urenslige.

Skrevet

Det er mest vanlig der jeg pleier å være i Sverige. Det har ikke brydd meg noe. Men det må være lov til å ha urinal er der. Så slipper man køer slik det er på jentedassen. 

Gjest Lucius
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går aldri på herretoalettet. Som oftest stinker det PISS lenge før man nærmer seg døra. Piss på setet, piss på gulvet og skitne vasker. Da holder jeg meg, finner et annet dass eller tisser i skauen. Setter ikke rævva ned på et slikt ekkelt toalett.

Anonymkode: 20ca5...6e6

Jeg vet nå ikke helt jeg. Da jeg gikk på UiO var det noen ganger damedoer som ikke lignet grisen. Det var doer som var dritet ned, med brukte bind og tamponger OPPI toalettskålen og gjerne litt yoghurt hevet oppi og. Lekkert. Så stinket det død og begravelse og. Trekke ned, hva er det? 🙄

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei! Menn er noen griser på toalettet, så som kvinne foretrekker jeg et renere toalett som bare er for kvinner.

Anonymkode: 7c499...c55

Det er dobbelt så mange bakterier på kvinnetoalettene 😏

Anonymkode: b60be...5ea

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er dobbelt så mange bakterier på kvinnetoalettene 😏

Det er fordi det er så mye jenteluz der.

Anonymkode: abc8a...d15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Lucius skrev:

Jeg vet nå ikke helt jeg. Da jeg gikk på UiO var det noen ganger damedoer som ikke lignet grisen. Det var doer som var dritet ned, med brukte bind og tamponger OPPI toalettskålen og gjerne litt yoghurt hevet oppi og. Lekkert. Så stinket det død og begravelse og. Trekke ned, hva er det? 🙄

Leste et intervju med noen som vasket offentlige toaletter, og kvinnedoene var verst, nettopp på grunn av tamponger, bind og dritt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt piss må dere tåle. Menn pisser litt rundt, inkludert toalettsetene, fordi de vet urea ikke inneholder bakterier. Det bare lukter litt stramt. 

Anonymkode: 6d4bf...026

Skrevet

Problemet er jo at toalettene ikke vaskes...

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste et intervju med noen som vasket offentlige toaletter, og kvinnedoene var verst, nettopp på grunn av tamponger, bind og dritt. 

Anonymkode: abc8a...d15

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk... synes det er skikkelig ukomfortabelt. Særlig hvis jeg ønsker å gjøre andre ting ved vasken, for eks sminke eller freshe meg opp meg litt. Blir alltid glana på av menn

Anonymkode: a6bdf...ff9

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei takk... synes det er skikkelig ukomfortabelt. Særlig hvis jeg ønsker å gjøre andre ting ved vasken, for eks sminke eller freshe meg opp meg litt. Blir alltid glana på av menn

Anonymkode: a6bdf...ff9

Slutt å sminke deg, så slipper du at menn glaner på deg, siden du åpenbart ikke liker det.

• Liker 2
Skrevet

Spørst kor dassane er plassert. Kunne sikkert funka på kjøpesenter. Men ser du for deg ein bar med fulle folk midt på natta som ikkje er segregert? Det ville ikkje ha fungert.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er en fordummende generalisering. Det blir det samme som å si at svarte er urenslige.

Nei. For det ene er sant, det andre er ikke sant. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. For det ene er sant, det andre er ikke sant. 

Nei, det er ikke sant alt alle menn er sånn. Noen er det, de fleste ikke. Du driver fordummende generalisering.

Skrevet

Har brukt unisex dasser og det funker så lenge jeg får låst døra mi. Men opplever da at folk ikke er flinke til å vaske hender og det er unødvendig! Da bør dørene bli elektrisk så man slipper å ta i håndtak etter de ekle folka.. Men samfunnet endrer seg og dassene også tydligvis. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke 27 kjønn, men 2. Vi trenger derfor ikke 27 ulike toaletter. Funker fint med mannedo og damedo. 

Funker fint med herregarderobe og damegarderobe i svømmehall. Problemet er å sende guttungene alene i herregarderoben, mulige overgripere etc. 

Anonymkode: a4181...610

Skrevet
On 8/7/2019 at 8:41 AM, AnonymBruker said:

Vi har ikke 27 kjønn, men 2. Vi trenger derfor ikke 27 ulike toaletter. Funker fint med mannedo og damedo. 

Funker fint med herregarderobe og damegarderobe i svømmehall. Problemet er å sende guttungene alene i herregarderoben, mulige overgripere etc. 

Anonymkode: a4181...610

På Facebook kan man velge mellom 58 "sosiale kjønn":

https://abcnews.go.com/blogs/headlines/2014/02/heres-a-list-of-58-gender-options-for-facebook-users/

• Agender
  • Androgyne
  • Androgynous
  • Bigender
  • Cis
  • Cisgender
  • Cis Female
  • Cis Male
  • Cis Man
  • Cis Woman
  • Cisgender Female
  • Cisgender Male
  • Cisgender Man
  • Cisgender Woman
  • Female to Male
  • FTM
  • Gender Fluid
  • Gender Nonconforming
  • Gender Questioning
  • Gender Variant
  • Genderqueer
  • Intersex
  • Male to Female
  • MTF
  • Neither
  • Neutrois
  • Non-binary
  • Other
  • Pangender
  • Trans
  • Trans*
  • Trans Female
  • Trans* Female
  • Trans Male
  • Trans* Male
  • Trans Man
  • Trans* Man
  • Trans Person
  • Trans* Person
  • Trans Woman
  • Trans* Woman
  • Transfeminine
  • Transgender
  • Transgender Female
  • Transgender Male
  • Transgender Man
  • Transgender Person
  • Transgender Woman
  • Transmasculine
  • Transsexual
  • Transsexual Female
  • Transsexual Male
  • Transsexual Man
  • Transsexual Person
  • Transsexual Woman
  • Two-Spirit

Anonymkode: 4e0aa...86a

Skrevet
På 6.8.2019 den 15.45, AnonymBruker skrev:

Nei! Menn er noen griser på toalettet, så som kvinne foretrekker jeg et renere toalett som bare er for kvinner.

Anonymkode: 7c499...c55

Ja det er så mye bedre med mensblod overalt... grøss.

Men nei jeg vil ikke ha det. Er dette blitt en ting i Norge ?

Anonymkode: 9ecb9...4f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...