AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Er bilder som er tatt mer «virkelig» enn det man ser i speilet? I speil kan jeg se slank og fin ut, på bilder ser armer og bein ut som ballonger i forhold, med rund og flat ansikt. Anonymkode: cf468...82f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 Føler det samme.. Anonymkode: 1a055...ead
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bilder som er tatt mer «virkelig» enn det man ser i speilet? I speil kan jeg se slank og fin ut, på bilder ser armer og bein ut som ballonger i forhold, med rund og flat ansikt. Anonymkode: cf468...82f Kan si det samme. Er relativt slank, men på enkelte bilder får det til å se ut til at jeg har dobbelthake og mage. 🙄🙄 Anonymkode: abda4...69b
Teddi Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 (endret) Du ser fotografier i 2D, og derfor vil jo kroppen din «flate ut» litt mer enn i virkeligheten. Lys og skygge vil se annerledes ut og cellulitter, valker og andre skyggeområdet vil ofte forsterkes (eller glattes ut hvis lyset brukes riktig). I tillegg får man ofte andre farger enn i virkeligheten. Man blir lett blass på bilder, og derfor pleier man å sminke seg litt ekstra for å se naturlig ut (istedenfor grå og syk). Man bør også overdrive kroppsholdning litt, for på et bilde vil alle stillinger forsterkes. Retter du deg ikke opp i ryggen, ser du lett ut som en pukkelrygg. Strekk halsen, ellers får du dobbelthake. Skal du ta bilder sammen med en annen, må dere stå omtrent oppå hverandre for at det ikke skal se ut som at dere hater hverandre. De sier jo det at man legger på seg 5kg på TV. Det samme gjelder som alt man ser på en flat skjerm/ark. Endret 6. august 2019 av Teddi Lagt til mer 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå