Gå til innhold

Hvorfor var/er du utro,med god samvittighet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mange som kunne trengt en time eller to hos psykolog for å lære om hvordan ens egne handlinger kan påvirke andre mennesker.

det å få et kick ut av å være med og lure &såre en uskyldig person (ofte kona/barna), gir viktig informasjon om et skadet følelsesregister. Dere forstår det ikke selv, men dete trenger virkelig hjelp! 

Anonymkode: d0aa3...1c9

Min erfaring med å snakke med psykolog om akkurat det er å bli møtt med en nesten overdreven forståelse, sympati og teorisering av hvorfor jeg følte det sånn. Gikk dit for å finne ut hva som var galt med meg, gikk derfra og følte at jeg delvis var helt, delvis ekstra interessant og sammensatt.

Anonymkode: 10fb8...43a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min erfaring med å snakke med psykolog om akkurat det er å bli møtt med en nesten overdreven forståelse, sympati og teorisering av hvorfor jeg følte det sånn. Gikk dit for å finne ut hva som var galt med meg, gikk derfra og følte at jeg delvis var helt, delvis ekstra interessant og sammensatt.

* delvis helt normal.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei som sagt så er de ofte forelsket å får masse lovnader av mannen om at han er på vei ut av ekteskapet. Selvsagt velger den som er forelsket å tro på det. Dessverre er det som oftest bare løgner for å holde hun varm.

Anonymkode: 5920a...b66

Eller man vil bare ha en spennende forbudt greie. Hadde han som var utro med meg sagt at han skulle forlate samboeren til fordel for meg, hadde jeg avsluttet hele greien og funnet meg en annen elsker. Jeg var aldri intr i å ha han som kjæreste

Anonymkode: 9b72d...187

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg ville avslutte forholdet men han nektet å gi slipp. 

Anonymkode: 02a5a...a13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvordan noen kan synes det er berusende eller at det er en god følelse å se at andre blir lurt og har det vondt. Det er ikke normalt å føle det slik, da mangler man empati for andre rett og slett. 

Anonymkode: 9b89d...613

Altså, man blir ikke lurt eller har det vondt så lenge man ikke vet noe. Det man ikke vet har man ikke vondt av. Slutt å vas om ting du ikke har greie på, men bare har lest om/tror.

Anonymkode: ce673...1e5

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, man blir ikke lurt eller har det vondt så lenge man ikke vet noe. Det man ikke vet har man ikke vondt av. Slutt å vas om ting du ikke har greie på, men bare har lest om/tror.

Men veldig ofte blir det oppdaget på ett eller annet tidspunkt uansett å jo da sårer det mange! Barna som knapt få se far itellegg til at han flytter ut og selvsagt konen!

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mange som kunne trengt en time eller to hos psykolog for å lære om hvordan ens egne handlinger kan påvirke andre mennesker.

det å få et kick ut av å være med og lure &såre en uskyldig person (ofte kona/barna), gir viktig informasjon om et skadet følelsesregister. Dere forstår det ikke selv, men dete trenger virkelig hjelp! 

Ta deg sammen. Det er bare puling. Har aldri skadet noen, andre enn de som vil bli skadet av det.

Anonymkode: 6ee57...84c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Kvepp skrev:

Men veldig ofte blir det oppdaget på ett eller annet tidspunkt uansett å jo da sårer det mange! Barna som knapt få se far itellegg til at han flytter ut og selvsagt konen!

Når jeg har den følelsen av beruselse ser jeg på tanken på at det blir avslørt med skrekkblandet fryd. Det er jo litt det jeg vil også, at "alle" skal se at det er jeg som har makta. Samtidig er det drit skummelt. Og følelsen av å være den eneste som vet hvordan han egentlig er er også ubetalelig. Heldigvis ble det aldri oppdaget da jeg holdt på.

Skrevet (endret)

Dama jeg var lengst sammen med, ¨modell¨, -sK. ¨Høyeste-status¨ I Følge Kg, normen, klar for legestudie, OUS,

valgte å knulle karatetreneren sin. ... Tenk storting og forsiden på Sed og Hor... -¨Høyere¨...

-GI MEG EI ÆRLIG Ex. hore, -serr...

SERR, -Hadde, og har mye, mye dårligere sammvittighet for att jeg fikk ei elskerinne til å kjøre meg til ei annen. 

Og de andre, + ONS¨er, jeg tok imot etter det på jobben + i byen jeg pendlet til,

-før det ble slutt... ÆSj, -Drittkjæring...

a.

Endret av Sliten&kjørt52
AnonymBruker
Skrevet

Utro er jeg på grunn av at det gir bedre og mer hemningsløs sex, jeg har god samvittighet på grunn av at dama gjennom flere års samboerskap og mor til mine barn var utro først. Hun kunne gjerne vært av den typen som satt på KG og fordømte alle som var utro, for hun hadde veldig god moral, empati og så videre. Du kan vel si at mitt bilde på akkurat den biten falt litt i knas. Men jeg fant ut at det går å skille sex og kjærlighet og at det går an å ha sex med noen uten å elske dem. Samboeren sa at det ikke var noe kjærlighet involvert i hennes sidesprang og det gjør jo ting enklere. Så jeg har sex med andre for sexens skyld og under forutsetning at det er på samme premisser andre veien. 

Anonymkode: 8f57b...985

AnonymBruker
Skrevet

Dere som koser dere over at noen er utro med dere har et annet synspunkt enn meg.. det har vært fler gjennom tidene, og er i skrivende stund en opptatt mann som skriver ganske drøye meldinger til meg (jeg er singel), jeg har sagt ifra at dette ikke er ønskelig men hender det tikker inn en melding innimellom fremdeles. I motsetning til dere syns jeg det er en fornærmelse og jeg blir forbanna, de er sammen med en kvinne de respekterer og tenker på meg som et tømmingsobjekt, syns det er veldig lite koselig jeg, ikke noe selvrespekten setter pris på. At noen i forhold hadde sagt at jeg er ei flott kvinne og et kupp hadde vært hyggelig, men finnes ikke noe smigrende å være en opptatt manns tømmestasjon. 

Anonymkode: 86bfb...4d9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke lurt hvis man ikke vet noe? Hva slags tøv er det? Selvsagt blir man lurt dersom man er gift med en man er eksklusiv med og vedkommende går bak ryggen din og ligger med andre, det er jo nettopp det som er å bli lurt. Ofte blir det også oppdaget og man ender opp å bli såret, i tillegg til belastningen som kan oppstå hvis mannen kommer hjem med kjønnsykdommer eller elskerinnen blir gravid. Dersom man kicker på å se at kona er godtroende og stoler på mannen sin og tror at de er gift med en snill mann og man da sitter og godter seg over og nyter å vite at kona blir lurt fordi mannen i virkeligheten går bak ryggen til henne er man ikke riktig god, rett og slett. 

Anonymkode: 9b89d...613

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og brukerangrep, samt tilsvar. 

Ninab82, mod

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med mannen som er utro så fort sjansen byr seg,å som lyger masse til både konen og elskerinnen?? Er HAN som hadde trengt hjelp!

Anonymkode: 5920a...b66

Helt enig! Han også. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta deg sammen. Det er bare puling. Har aldri skadet noen, andre enn de som vil bli skadet av det.

Anonymkode: 6ee57...84c

Du beviste nettopp poenget mitt. Jeg skrev «de ser det ikke selv». Som du. Du ser det bare som sex. Ikke alt annet det fører med seg av negative konsekvenser for den som utsettes for det.

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alltid vært utro. Jeg legger ikke så mye i det, jeg vet jo hvem jeg er glad i og vil være sammen med.

Jeg har aldri vært regelemessig utro over tid, kun vært utro nå og da, for eksempel da jeg traff en eks på ferie o.l

Anonymkode: e0b2d...4f1

Definisjonen på drittsekk 😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...