Gå til innhold

Menn som stopper deg på gata

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som blir stresset og får en litt uggen følelse av enkelte menn som stopper deg på gata? Skal ja nr ditt osv? Jeg bare sier at jeg har type..

Anonymkode: 41779...4c6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare hyggelig hvis de stopper for å spørre om noe og slår sv en liten prat. Men å bare be om nummeret blir creepy Har dog aldri opplevd det siste. 

Anonymkode: ca2d1...c09

• Liker 1
Skrevet

Noen jenter klager over at menn ikke tør sjekke dem opp på den måten. Noen klager over at de gjør det.

Umulig å være mann uten at damer blir sint på deg 🤷‍♂️

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det ikke. Har opplevd det noen ganger. Sist gang var det en som så hei, jeg sa høflig hei tilbake og da spurte han "do you want a kiss?" jeg så bare nei og gikk. Men han fulgte etter meg, plystret og gjorde kysselyder. Ubehagelig! Kan tydeligvis ikke være alminnelig høflig og svare når man er dame. Man bør nok være sur og meggete, så slipper man sånt. 

Anonymkode: 2e39f...6db

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

«Jeg syntes du var så fin» og ser nesten litt rusa ut oppi det hele. Jeg bare ble stressa og tenkte at nei... man vet jo ikke hva slags person det er liksom..:/ 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Noen jenter klager over at menn ikke tør sjekke dem opp på den måten. Noen klager over at de gjør det.

Umulig å være mann uten at damer blir sint på deg 🤷‍♂️

Nei jøss....Har forskjellige kvinner forskjellige meninger og tanker? Trodde vi alle var helt like og mente akkurat det samme jeg...

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ên av de som blir stresset når det er uønsket, men som likevel gjerne blir sjekket opp på gata av "drømmemannen". Jeg synes ikke det er dobbeltmoralsk, for det har ikke med moral å gjøre, men følelser. Uansett prøver jeg å håndtere førstnevnte situasjon så godt og respektfullt som mulig, nettopp fordi jeg er åpen for sistnevnte situasjon og ikke vil være blant dem som avliver all spontan kontakt mellom fremmede i edru tilstand. "Så hyggelig at du spør, men jeg er dessverre ikke interessert" har jeg brukt noen ganger. Og så: "Jeg må nesten ta en telefon, men lykke til da!" mens jeg tar opp mobilen og ringer en venninne. 

Anonymkode: deee2...d25

• Liker 3
Skrevet (endret)
5 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Nei jøss....Har forskjellige kvinner forskjellige meninger og tanker? Trodde vi alle var helt like og mente akkurat det samme jeg...

Nei klagingen har dere til felles. Du skjønte ikke at det vsr klagingen over det som var problemet?

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Nei klagingen har dere til felles. Du skjønte ikke at det vsr klagingen over det som var problemet?

Felles er vel at man vil at kjekke, interessante menn skal være dristige og resten helst ikke.

Anonymkode: 79b2d...efc

• Liker 9
Skrevet

Tenker at jeg er nok lite pen, for jeg har aldri vært stoppet på gata

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Fiskegrateng skrev:

Tenker at jeg er nok lite pen, for jeg har aldri vært stoppet på gata

Samme her 😂

Anonymkode: 965d1...7da

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

På gata kan jeg i hvert fall gå videre. Det er verre å bli sjekket opp på legekontoret jeg jobber på. Menn kan henge litt for lenge over meg og komme med kommentarer som "Du har jo nummeret mitt, så du må gjerne ringe..." (jeg er helsesekretær, så ingen grunn til at jeg skulle ha ringt dem). Enda kleinere når de dukker opp to uker etterpå igjen, og fortsetter flørtingen. Tar heller en tilfeldig mann på gata, da kan jeg bare snu meg og gå.

Anonymkode: 94653...a69

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som blir stresset og får en litt uggen følelse av enkelte menn som stopper deg på gata? Skal ja nr ditt osv? Jeg bare sier at jeg har type..

En god tommelfingerregel er at man ikke snakker med fremmede på gata. 

Man deler aldri personlig info med fremmede man møter utendørs. Du legger vel ikke ut mail og mobilnummeret ditt på facebookveggen din heller? 

Anonymkode: 19858...ed7

• Liker 7
Skrevet

Jeg sier nei og går videre, åpner ikke opp for noen "diskusjon" eller videre dialog.

Skjer dette på høylys dag tenker jeg ikke mer over det, er det mørkt og lite folk kan jeg føle ubehag.

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Antoinette said:

Jeg sier nei og går videre, åpner ikke opp for noen "diskusjon" eller videre dialog.

Skjer dette på høylys dag tenker jeg ikke mer over det, er det mørkt og lite folk kan jeg føle ubehag.

Men hvordan ser du ut?Mener ikke noe ille med det, bare ser ut at det skjer veldig ofte, synes det er litt merkelig, i hvert fall for Norge

• Liker 2
Skrevet

Fruen får ofte henvendelser på gata selv når hun går sammen med meg, og jeg synes det i grunn er greit siden det skal mye til for at hun er utro. Dette er noe vi er veldig åpne om. Jeg får bare høre hvor heldig jeg er som har en slik fin dame. Dette skjer helst når vi er i "Syden" på ferie. Hun synes slike bekreftelser bare er artige og dette forsterker forholdet vårt.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Klaging har vi alle til felles. Menn klager mye over kvinner og.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Heh, det har vært mange ganger jeg har tenkt i en sosial gruppe at, "disse to menneskene er prikk like, de bør henge sammen, så perfekt!", men de pleier ikke å like hverandre engang, og de pleier begge å se på hverandre som om

"jeg er ikke som deg, thank god".

😂

Anonymkode: c9c51...d91

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heh, det har vært mange ganger jeg har tenkt i en sosial gruppe at, "disse to menneskene er prikk like, de bør henge sammen, så perfekt!", men de pleier ikke å like hverandre engang, og de pleier begge å se på hverandre som om

"jeg er ikke som deg, thank god".

😂

Anonymkode: c9c51...d91

?

Anonymkode: d395d...10a

• Liker 5
Skrevet

Veldig koselig å blitt stoppet opp og vedkommende smalltalker litt. Jeg blir derimot ukomfortabel hvis vedkommende er veldig full, rusa etc når jeg selv er edru. Pleier selv å si at jeg har type. Tenker at dette er et "ikke-problem" og at vi må tåle at menn flørter litt? Creepy blir det jo hvis de henger over/rundt deg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...