Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heii

har fått  bolig på Sogn studentby, og lurte på hvordan det egentlig er å bo der når det gjelder det sosiale? Har fått singel bolig med eget bad og kjøkken! 

Anonymkode: 27c34...a1f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mer sosialt en å studere i oslo, bergen eller trondheim. Da det er lettere å bli kjent med nye folk, siden det er mer lukket. Studerer du i større byer, blir det oftere at en er sammen med dem en kjenner fra før.

Fikk i allefall mange flere student kompiser i sogndal en i oslo.

Anonymkode: 45427...e03

AnonymBruker
Skrevet

Bodde i singelleilighet i Sogn studentby i Oslo (hehe) i et år og det var lite sosialt i min oppgang. Men ble kjent med én som bodde i en annen blokk der de delte kjøkken og der var det ofte felles middag og vors nesten hver helg. Jeg tror det er veldig tilfeldig, men det hjelper så klart å være litt "på" for å dra de andre med på å skape noe sosialt.

Anonymkode: 15457...247

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bodde i Sogn studentby i ett år i et kollektiv med 3 andre. Jeg fikk inntrykk av at det var lite sosialt som skjedde, kollektivet jeg bodde i hadde ikke et fellesområde annet enn et bittelite kjøkken og en gang. De jeg bodde med også var veldig fokusert på skolen, og ikke særlig sosiale. Fikk litt inntrykk av at alle som bodde der gjorde det kun fordi de ikke fikk plass andre steder, og at de fleste bare ventet på å bytte boplass og var derfor lite interessert i å bli kjent med folk der. Det kan hende det har endra seg, men det var i hvert fall det inntrykket jeg fikk. 

Anonymkode: f45cd...a2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...