AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #1 Skrevet 5. august 2019 Hei😊 Noen som har satt inn gynefix kobberspiral i nærheten av Hamar? Jeg har satt inn gynefix på Lillehammer for noen år siden, men han jeg var hos driver ikke på lenger. Og spiralen datt ut etter noen år. Nå har jeg vanlig kobberspiral (husker ikke navn) som jeg får store og lange blødninger av. Og det er også veldig vondt med sex. Har også blitt plaget med BV etter jeg satt inn vanlig spiral.. noen som har blitt plaget av det med spiral? Og blitt bedre etter å ha fjernet spiral? Kan også dra langt for å sette inn en gynefix hvis ingen driver på i nærheten av hamar, da det kun er den jeg tåler av prevensjon.. Så hvor satt DU inn gynefix og hvor mye ca betalte du for alt? 😁 Anonymkode: 4da3e...e37 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #3 Skrevet 5. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei😊 Noen som har satt inn gynefix kobberspiral i nærheten av Hamar? Jeg har satt inn gynefix på Lillehammer for noen år siden, men han jeg var hos driver ikke på lenger. Og spiralen datt ut etter noen år. Nå har jeg vanlig kobberspiral (husker ikke navn) som jeg får store og lange blødninger av. Og det er også veldig vondt med sex. Har også blitt plaget med BV etter jeg satt inn vanlig spiral.. noen som har blitt plaget av det med spiral? Og blitt bedre etter å ha fjernet spiral? Kan også dra langt for å sette inn en gynefix hvis ingen driver på i nærheten av hamar, da det kun er den jeg tåler av prevensjon.. Så hvor satt DU inn gynefix og hvor mye ca betalte du for alt? 😁 Anonymkode: 4da3e...e37 Oi jeg har tenkt å sette kobberspiral snart Anonymkode: 730da...a65
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #4 Skrevet 5. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er bv? Anonymkode: 41bb8...487 bakteriell vaginose Anonymkode: 4da3e...e37
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #5 Skrevet 5. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er bv? Anonymkode: 41bb8...487 Barnevernet Anonymkode: f6b1b...7b4 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #6 Skrevet 5. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Barnevernet Anonymkode: f6b1b...7b4 Men nå er det vel ikke snakk om noe barnevern her heller da.. BV er en forkortelse for bakteriell vaginose😳 Anonymkode: 4da3e...e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå