Gå til innhold

Hvorfor gjør han det?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt for 5-6 uker sia, det var han som litt uventa gikk - "alt er så vanskelig nå" Vi møtes ikke, da vi ikke bor i samme by. Men helt siden det ble slutt, har han liket så å si alt jeg legger ut i sosiale medier, både bilder og tekst. Det gjorde han ikke da vi var sammen. Da var det mer tilfeldig om han lika mine ting. 

Vennene mine påstår at han smisker med meg fordi han ikke vil jeg skal si dritt om ham til andre.

Jeg tror han stalker meg online for å se om jeg er med andre menn. Det var nemlig noe vi krangla om, at han er så sjalu. Hva tror dere? 

Anonymkode: df34b...50d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare blokker fyren.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan han har litt dårlig samvittighet og tenker at du vil sette pris på likes som plaster på såret for at han dumpa deg.

Anonymkode: 35b97...577

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan han har litt dårlig samvittighet og tenker at du vil sette pris på likes som plaster på såret for at han dumpa deg.

Anonymkode: 35b97...577

Jeg synes vel mest det er litt rart. Virker som han følger med på alt jeg gjør.

Jeg har ikke likt noe av hans sia bruddet, og vår faktisk ikke inn på hans profil på 1 mnd.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Antoinette skrev:

Bare blokker fyren.

Er venner med ikke bare ham, men deler av slekta og mange av venner hans/våre venner. Vi data en del år...Har lyst til å framstå som chill og ikke lage drama. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er venner med ikke bare ham, men deler av slekta og mange av venner hans/våre venner. Vi data en del år...Har lyst til å framstå som chill og ikke lage drama. 

Åja, nei men da må du jo ikke finne på å blokkere han..... de er jo litt søte disse stalkerne. Boys will be boys og alt det der....

:murvegg:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At du gidder. Han prøver å bare holde deg på gress. "Breadcrumble" deg litt som det heter slik at du ikke glemmer han. Det der er sykt irriterende. Han har jo avvist deg direkte og nå prøver han liksom å "gjøre det godt igjen". Eller rett og slett bare vil ha oppmerksomhet. 

Anonymkode: e1637...00d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ditch han

Blokk han

Ta en sjans og dropp han

Kim Possible

Anonymkode: d5f94...24a

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Antoinette skrev:

Åja, nei men da må du jo ikke finne på å blokkere han..... de er jo litt søte disse stalkerne. 

Jeg føler ikke at han plager meg, jeg bare synes det er rart. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg bare synes det er rart. 

Nei, du synes det er litt stas. Litt smigrende. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du gidder. Han prøver å bare holde deg på gress. "Breadcrumble" deg litt som det heter slik at du ikke glemmer han. Det der er sykt irriterende. Han har jo avvist deg direkte og nå prøver han liksom å "gjøre det godt igjen". Eller rett og slett bare vil ha oppmerksomhet. 

Anonymkode: e1637...00d

Jeg tror du har rett i at han ønsker oppmerksomhet. Han er vant til det fra meg.

Han får ikke så mye oppmerksomhet nå, da. Vi har teksta 2 ganger sia det ble slutt, begge gangene på hans initiativ og veldig kort/høflig.

Jeg dater allerede en annen fyr, så brødsmulene har ikke særlig effekt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Antoinette skrev:

Nei, du synes det er litt stas. Litt smigrende. 

Ikke så smigrende at han tror det funker på meg. Vi var en gang et team. Jeg husker jo godt hvordan han har fortalt meg at han aldri kutter kontakt med ekser, venner han ikke liker lenger osv. Han prøver nok å gjøre meg til en vag bekjent, og håper nok at jeg ikke skal drite ham ut ved å åpenlyst date andre tidlig osv. 

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ditch han

Blokk han

Ta en sjans og dropp han

Kim Possible

Anonymkode: d5f94...24a

Har vurdert å ta ham på sånn stillemodus.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble slutt for 5-6 uker sia, det var han som litt uventa gikk - "alt er så vanskelig nå" Vi møtes ikke, da vi ikke bor i samme by. Men helt siden det ble slutt, har han liket så å si alt jeg legger ut i sosiale medier, både bilder og tekst. Det gjorde han ikke da vi var sammen. Da var det mer tilfeldig om han lika mine ting. 

Vennene mine påstår at han smisker med meg fordi han ikke vil jeg skal si dritt om ham til andre.

Jeg tror han stalker meg online for å se om jeg er med andre menn. Det var nemlig noe vi krangla om, at han er så sjalu. Hva tror dere? 

Det uthevede tror jeg mest på. Da jeg dumpet eksen min blokka han meg over alt, men ba meg legge han til igjen på sosiale medier. Jeg la han ikke til. Nå går han via felles venner for å finne ut hva jeg gjør, hvem jeg er med osv. Han ble kjempe sur da jeg fikk ny kjæreste og det haglet inn med hatmeldinger fra hans venner... 

ignorer han, tilpass publikumet på fb slik at han ikke kan se noe eller deler av det du skriver/legger ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Siden han er sjalu, så liker han nå alt du legger ut for å vise deg at jeg "følger fortsatt med på deg". Han vil at du skal se det.

Anonymkode: 8b700...9f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, GulSitron skrev:

Tilpass publikumet på fb slik at han ikke kan se noe eller deler av det du skriver/legger ut. 

Da finner han det ut uansett pga jeg er venner med "alle" han kjenner.

Tror heller jeg skal bli mer hemmelighetsfull og dele mindre av det han vil vite. Han vet feks ikke at jeg har ligget med flere sia bruddet fordi jeg bare har sagt det til ei venninne og det ikke "synes" noe sted på nett at jeg traff dem. 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden han er sjalu, så liker han nå alt du legger ut for å vise deg at jeg "følger fortsatt med på deg". Han vil at du skal se det.

Anonymkode: 8b700...9f0

Ja, jeg tror det er pga det. Han får bare styre på. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fjortis drama 🥵

Jeg hadde postet bilder fra fester, reiser/turer og sammen med kjekke menn 😬

Anonymkode: 00a21...e0d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, GulSitron skrev:

Han ble kjempe sur da jeg fikk ny kjæreste og det haglet inn med hatmeldinger fra hans venner... 

Min eks sine venner er heldigvis hyggelige og liker meg, familien også. Så jeg tror ikke noen kommer til å legge meg for hat. Jeg kommer til å være diskret m/dating de første 6-12 mnd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig fjortis drama 🥵

Jeg hadde postet bilder fra fester, reiser/turer og sammen med kjekke menn 😬

Anonymkode: 00a21...e0d

Ja, jeg var lei av sjalusien hans sjøl før bruddet. Han er over 30, så jeg syntes han kunne ta det opp på en ordentlig måte framfor å bli sur. 

Jeg poster bilder fra ferien min, inludert fra en festival jeg var på hvor jeg ble kjent med mange nye folk. Men er forsiktig med å poste bilder av andre folk med meg. Han jeg dater er kjekk, men det trenger ikke eksen få vite. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...