AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #1 Skrevet 5. august 2019 Jeg er en 20 år gammel jomfru fra Hordaland. Jeg har lenge prøvd å få meg ei dame uten å lykkes. Så nå har jeg tenkt litt annerledes. Jeg har nemlig begynt å ta kontakt med homofile for å få et ligg... Og jeg ble veldig overrasket over den typen oppmerksomhet jeg fikk... Altså, jeg trodde jeg var desperat liksom.... Grindr spesielt er full av creeps 🙄 Så jeg lurer egentlig på følgende: har dere tips og råd til meg? Jeg vil ikke være jomfru lenger, men samtidig vil jeg ikke knulle menn for jeg ikke er homofil 😓 Anonymkode: 7b6c9...ef5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #2 Skrevet 5. august 2019 Prøv heller å finne en kjæreste om mulig. Forøvrig så er du nesten for ung som 20 åring. Jenter liker bedre menn i slutten av 20 årene og begynnelsen av 30 årene enn unge gutter/menn på 20 år. Anonymkode: a27fd...8f9 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #3 Skrevet 5. august 2019 Gutter på din alder har ofte ikke sjans på damer, da damene som regel vil ha eldre menn. Du får vente litt, fokuser på utdanning og karriere Anonymkode: 8a54a...3ac
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #4 Skrevet 5. august 2019 Unge menn på 20 styrer jeg unna. Og spesielt hvis de er jomfru. Jeg liker menn på min egen alder, som har opplevd en natt eller 2 i sengen tidligere og vet hva de driver med. Opplæring orker jeg ikke å drive med. Jeg er forresten 30, og har hatt både 1 og 2 jomfruer jeg har lært opp. Funket fint for dem, var helt greit for meg. Hadde en mer erfaren elsker utenom, sånn at jeg fikk kjørt meg litt jeg også. Men, du bør heller prøve å få deg en kjæreste som de over nevner. Da kommer sex som en naturlig greie, og ikke noe du må jage. Og hvorfor i all verden har du oppsøkt homofile menn og laget profil på en app/side for skeive folk hvis du ikke er intr i sex med menn? Anonymkode: 8b3e8...270
911 Skrevet 5. august 2019 #5 Skrevet 5. august 2019 Vær ikke så desperat opphengt i sex og bli venner med jenter på din egen alder. Kanskje utvikler vennskapet seg til noe mer og da kommer sexen av seg selv. De fleste damer skygger banen når de skjønner du bare er interessert i sex. Vennskap, flørting, kjæreste er veien å gå. Ikke uvanlig å være jomfru som 20-åring. Ikke så rart du ble populær blant skeive gutter 🙂. Ungdommelig kåtskap og sjarme er veldig pop i disse kretser og du vil ikke få problemer med å få deg et ligg. Bare husk beskyttelse (gjelder også for sex med jenter). 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #6 Skrevet 6. august 2019 Jeg vet ikke. Er jomfru selv og kvinne, men jeg bryr meg ikke. Du kan jo dra på en fest eller noe? Anonymkode: c6e4d...e87
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #7 Skrevet 6. august 2019 På 5.8.2019 den 10.05, AnonymBruker skrev: Prøv heller å finne en kjæreste om mulig. Forøvrig så er du nesten for ung som 20 åring. Jenter liker bedre menn i slutten av 20 årene og begynnelsen av 30 årene enn unge gutter/menn på 20 år. Anonymkode: a27fd...8f9 Joda. Men endel liker dem yngre. Er over 30 men foretrekker de fra 25 og opp. Anonymkode: 87dbe...671 1
Coronas Skrevet 6. august 2019 #8 Skrevet 6. august 2019 Problemet ditt er at du er bare ute etter "noe å humpe på" Virker sånn siden du går etter homofile bare for å få deg et ligg 🙄 Jenter vil gjerne finne sin soulmate og et fint familieliv 4
isw Skrevet 6. august 2019 #9 Skrevet 6. august 2019 Jeg må si at jeg sliter med å forstå at sex skal være SÅ forbanna viktig. Men jeg er oppvokst med en far som truet moren min omtrent ukentlig med å forlate oss hvis han ikke fikk viljen sin, så jeg er kanskje litt allergisk. Det ga seg ikke før jeg tjente en million og sa «gjør hva faen du vil» til han. Mitt råd: Gi faen. Nyt livet ditt og bli kjent med mennesker og kos deg. Så kommer forhold og sex av seg selv. Når du er så desperat at du vurderer å ty til homofile, kan jeg garantere deg at ingenting bra vil skje. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #10 Skrevet 6. august 2019 Du er ikke alene om tanker og erfaringer, TS. Det er nokså sikkert at mange tenker at samme kjønn er enklere enn det motsatte, og det er vel nettopp det du har oppdaga? Du vet best selv hva som hindrer deg i å få det til med damer. Det kan være enkle banale ting som bare ørlitt for mye sjenanse eller at du ikke tør eller vet fremgangsmåten. For noen av oss er det bare ei megastor brems som står på, og mens årene passerer skjønner man stadig mindre hvordan denne bremsen skal håndteres. Når det kommer til gutter og menn, har du erfart det samme som mange andre, meg inklusive. Og jeg har drevet med tanker på samme kjønn med samme motivasjon som deg. Konklusjonen ble fort at gutter er sykt falske, de har i all hovedsak fokus på lynkjapp sex (ja, det var det du var ute etter, og ikke et forhold). De har lav terskel for å lyge på seg kunnskap og erfaring, de sorterer sine ofre etter hvor perfekt de sjøl er. Megapikk er et must, og de koker lett sammen eventyr de knapt tror på selv dersom det er det som skal til for å få seg et ligg. For din del er det altså meget smart å bruke ditt unge og friske hode til å tenke deg om! Liker du jenter, sats på jenter! Ta spesielt imot rådet fra innlegg #2; gå for kjæreste, så kommer sexen av seg sjøl! :) Anonymkode: d8d29...8cf 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #11 Skrevet 6. august 2019 Bestill deg en Fleshlight, og bruk den på å lære deg utholdenhet og kontroll på når du kommer, så du mer "erfaren" når du får sjansen til å være med en dame. Forstår at du savner å oppleve sex, men desperat er sjelden attraktivt. Øv deg med Fleshlight, øv deg på å snakke med damer i enhver sammenheng (vi snakkes til sengs mer enn vi gir det som almisse til trengende), tren og få opp selvfølelsen og selvtillit, få tips til hvordan du bør kle deg og te deg fra søster/kusine /veninnen, og vent på det. Det kommer! Anonymkode: ecd82...5ab 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #12 Skrevet 6. august 2019 59 minutter siden, isw skrev: Jeg må si at jeg sliter med å forstå at sex skal være SÅ forbanna viktig. Men jeg er oppvokst med en far som truet moren min omtrent ukentlig med å forlate oss hvis han ikke fikk viljen sin, så jeg er kanskje litt allergisk. Det ga seg ikke før jeg tjente en million og sa «gjør hva faen du vil» til han. Mitt råd: Gi faen. Nyt livet ditt og bli kjent med mennesker og kos deg. Så kommer forhold og sex av seg selv. Når du er så desperat at du vurderer å ty til homofile, kan jeg garantere deg at ingenting bra vil skje. *Klem* Det kan ikke ha vært hyggelig å oppleve. Håper det går bedre med dere nå! Anonymkode: c6e4d...e87
Cinnamondiva Skrevet 6. august 2019 #13 Skrevet 6. august 2019 Vel, gå litt ut på dating og skriv en profil på møteplassen eller match.com eller badoo 1
isw Skrevet 6. august 2019 #14 Skrevet 6. august 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: *Klem* Det kan ikke ha vært hyggelig å oppleve. Håper det går bedre med dere nå! Anonymkode: c6e4d...e87 Tusen takk går greit nå men var slitsomt da!
Christina82 Skrevet 6. august 2019 #15 Skrevet 6. august 2019 (endret) Ryddet for brudd på følgende regler: * Oppfordring til, tilretteleggelse for eller forherligelse av brudd på norsk lov. * Spam eller tulleinnlegg. Brukere som driver med dette kan bli sperret uten varsel og trådene kan bli fjernet. Misbruk av taggefunksjonen regnes som spam. * Kontaktannonser. Dette omfatter også oppfordring til kontakt av seksuell karakter. Derimot er det lov å søke venner på rommet "Finn en venn". Ninab82, mod Endret 6. august 2019 av ninab82 Presisering
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #16 Skrevet 6. august 2019 Ts. Spør 10 gamle damer i alderen 45-60 om de vil knulle. Garanterer at minst en av de sier ja. Men er du tøff nok i hodet til å spørre? Anonymkode: 79e24...656
OlsenHansen Skrevet 6. august 2019 #17 Skrevet 6. august 2019 På 5.8.2019 den 8.30, AnonymBruker skrev: Jeg er en 20 år gammel jomfru fra Hordaland. Jeg har lenge prøvd å få meg ei dame uten å lykkes. Så nå har jeg tenkt litt annerledes. Jeg har nemlig begynt å ta kontakt med homofile for å få et ligg... Og jeg ble veldig overrasket over den typen oppmerksomhet jeg fikk... Altså, jeg trodde jeg var desperat liksom.... Grindr spesielt er full av creeps 🙄 Så jeg lurer egentlig på følgende: har dere tips og råd til meg? Jeg vil ikke være jomfru lenger, men samtidig vil jeg ikke knulle menn for jeg ikke er homofil 😓 Anonymkode: 7b6c9...ef5 Hvem i huleste går inn på grinder? Du er nok homo. Hvis du imot alle odds ikke skulle være det så burde svaret være åpenbart. Menn har seg ikke med hankjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå