Gå til innhold

Tatovering på foten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å tatovere meg nede på foten. En ganske liten tatovering på størrelse med en stor mynt. Er det veldig vondt å tatovere på føttene? Noen som har gjort det? Hvor lang tid bruker tatovøren på en liten tatovering på den størrelsen egentlig? :)

Takk for svar.

Anonymkode: a4acb...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, der er det ganske følsomt. Hvor langt tid er jo helt avhengig av type motiv, i forhold til hvor mange detaljer osv. 

Anonymkode: 48c68...d19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tatovering på størrelse med en 5-krone med maks detaljer og et par fargebytter (det er begrenser hvor detaljert fordi de fleste vil råde deg til en viss tykkelse av streker osv da de flyter litt ut med tiden) vil trolig ta alt fra 20 til 40 minutter med aktiv tatovering. 

Og det vil være vondt, men du kan holde ut. 

Anonymkode: 1d0f9...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt, jeg hadde tenkt å ha på selve foten... og en langt nede på ankelen. Var dum og tok ankelen først, så den på foten ble det ikke noe av gitt. Og jeg har høy smerteterskel, jeg sovnet da jeg tok en stor en som går fra albue til håndledd. Men langt nede på ankelen var helt for jævlig for min del. 

Husk at tatoveringer på føttene blir fort slitt pga friksjon fra sko. Og de har lett for å skli ut og bli stygge relativt fort, spesielt om du har findetaljer på den. 

Anonymkode: 44d9f...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt, men du overlever fint 😊

(Ankel holder seg penere i årtier)

Anonymkode: 2d429...60d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...