Gå til innhold

rockebule?

Fremhevede innlegg

Gjest lurven
Skrevet

noen som vet om noe bra rockebuler i oslo?

Videoannonse
Annonse
Gjest kenneth
Skrevet
noen som vet om noe bra rockebuler i oslo?
Hvis hevviråkk duger, så anbefaler jeg Rock In i Øvre Slottsgate, rett ved Burger King.

Ellers er vel ikke Elm Street å forakte, i tverrgata langt ned på Karl Johan.

Hvis Tut og Kjør fortsatt er der, holder de til i Kirkegata, et pilkast fra Karl Johan.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvis hevviråkk duger, så anbefaler jeg Rock In i Øvre Slottsgate, rett ved Burger King.

Ellers er vel ikke Elm Street å forakte, i tverrgata langt ned på Karl Johan.

Hvis Tut og Kjør fortsatt er der, holder de til i Kirkegata, et pilkast fra Karl Johan.

Tut og Kjør, er ikke det gamle Tramp i Klaveret?

(blank i øynene)

Skrevet

Elm Street!

På Rock in så går det stort sett i tyskermetall og puddelrock. hvis du digger det så er det sikkert greit. Er man heldig så hører man litt god gammel thrash.

Gjest lurven
Skrevet

har vært en del på elmstreet så kunne tenkt meg å prøve noe annet

Gjest GreenSky
Skrevet

Hva med Rock in i Øvre Slottsgate?

Gjest GreenSky
Skrevet

Åh, det var foreslått allerede, ja. :oops: Men jeg tror at Rock in passer bedre for deg enn Elm, ja.

Gjest Daniella_
Skrevet

Elm Street?

Ser at rock in har blitt foreslått også.

Er ikke selv noen skikkelig rockejente men, drar dit inniomellom med "rockevenninnen" min...

Helt ålreit. Liker best Rock In da, litt større der enn på Elm street, og litt mer variert klientell kanskje?

Gjest gjest1
Skrevet

nei nei nei din nisse jeg vet bare om midnight og den ligger i kristiansand, derfor sier jeg at oslo er galt! De selger dessuten pommes frites der som han som jobber der lager, en dag spydde han i ei bøtte på bakrommet, jeg så det nok!

Men må man så må man

Skrevet

Garage går jo an på hverdager, selv om det ikke er noen erstatning for So What! :grine:

Ellers: Last Train, Mono, Gloria Flames, Crow Bar.

Gjest GreenSky
Skrevet

:o Crow bar? Finnes det faktisk noen anstendige folk som går der bortsett fra meg + venninne + kamerat? Resten er jo bare fylliker, virker det som, når vi har vært der, i alle fall. Vi går der pga det kule navnet. :oops:

Skrevet

Har ikke vært der på en stund, men det var i hvert fall kul musikk og bra stemning der de gangene jeg har vært innom. Og jeg håper ikke jeg faller helt inn under kategorien fyllik - selv om jeg ofte er full :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Du mener Crow Bar ved legevakten, sant?

Gjest manic
Skrevet

Ja det er i samme lokalene som Elvis før de ble stengt :)

Jeg liker meg på Mir :)

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Rockekjelleren i Akersgaten....

Skrevet

Rock in synes jeg blir veldig back to the 80s på en litt negativ måte... Men kanskje kan det være fordi en 1.80 høy dame (?) med skinnjakke, boots og for kort skinnjakke ble sint på meg fordi typen hennes visst så på meg sist jeg var der... Litt for mye falsett i musikkinnslagene også etter min smak, men det er vel mest klientellet.

Men liker Elm Street av og til, Mono (når de spiller rock, og du ikke blir overasket over at det plutselig er synthpop-aften... Det har skjedd), Nylon, Gloria, Paragrafen (er den åpen forresten, siden Justisen er stengt?...), Last Train.

Skrevet

Jeg foretrekker Elm Street. God atmosfære, bedre mat, og er musikken helt ok.

Rock In er jeg ikke noe glad i, de er litt... sleipe.. :tunge1: Musikken er veeeeldig puddel, og det skal godt gjøres for å få gjennom noen ønskelåter.

Rockekjellern har jeg ikke vært på, men hørt at det skal være ok.

Crowbar er veldig intimt, spesielt når det er konsert der. :ler: Men endog, artig sted :wink:

Møllers anbefaler jeg ikke til min verste fiende engang. Dette er et høl uten klasse. Brunere sted finner du ikke engang på menneskekroppen. Dassen der er ubrukelig, og personalet er sleazy. Dørvakta er en liten faen som flørter med alt som har pupper. Det er jukebox der, men der er det osm regel så stor kø at dersom du vil høre favorittlåta du må du sitte til kuene kommet hjem fra beitet før du får hørt den.

Jeg har rett og slett ingenting positivt å si om Møllers.

Skrevet

Møllers anbefaler jeg ikke til min verste fiende engang. Dette er et høl uten klasse. Brunere sted finner du ikke engang på menneskekroppen. Dassen der er ubrukelig, og personalet er sleazy.

Du har tydligvis ikke vært på Lompa. Hele stedet ser ut som en låve innvendig og klientellet består av desperate middelaldrende damer som danser tett med de værste avskummet av menn til toner spilt av et øst europeisk danskebåt band (Sånn, en fyr på gitar og vokal og en annen på synth og samples som spiller coverlåter av gamle shlægere).

Dassen er så forferdelig at jeg heller ville tatt et magadrag av zyklon-b enn å puste inn lufta der inne. Den er virkelig grusom!

blir litt småkvalm av å bare tenke på stedet egentlig.

Skrevet

Dassen er så forferdelig at jeg heller ville tatt et magadrag av zyklon-b enn å puste inn lufta der inne. Den er virkelig grusom!

blir litt småkvalm av å bare tenke på stedet egentlig.

Stort sett samme følelse jeg sitter med om atmosfæren på Møllers.. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...