Gå til innhold

Kjole fra Wish?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen her kjøpt brudekjole fra Wish? Erfaringer? De er jo sykt mye billigere enn i salonger. Tenkte at om den ikke passer så er det jo allikevel billigere å få tilpasset den enn å kjøpe i butikk.

Anonymkode: 3d443...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke kvalitet på disse kjolene, billig stoff. Dessuten må du veldig opp i størrelse da dette er kinesiske størrelser. Er det ikke bedre med kvalitetskjole på den store dagen? Det kan ta mer enn 1 måned får en får tingene også. Jeg har bestilt klær på Wish for og sjekke kvalitet, og det er det stort sett ikke. H&M har jo egen kolleksjon mener jeg med brudekjoler til ok pris

Anonymkode: 52da8...ec3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjole som skal brukes kun en dag noen få timer trenger ikke være av kjempekvalitet for min del. Vil heller legge pengene i andre ting som fotograf og god mat. Ikke gjør det noe om det tar en mnd heller, for jeg skal ikke gifte meg før til neste år. Skal sjekke HM forresten. Takk for tips!

Anonymkode: 3d443...8f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket HM. Det var kun én der og den syns jeg ikke noe om. Jeg bestilte en fra Wish, så får vi se når den kommer om den er noe å ha. Om jeg får den om en måneds tid så har jeg god tid til å finne en annen om det skulle være ille. Det stod en størrelsesguide der med mål, så jeg måtte faktisk opp to str ut fra hva jeg egentlig er. Greit nok så lenge de informerer om mål. Er det noen som har bestilt derfra og som kan dele erfaringer? Er kvaliteten helt ille altså? Så ille at kjolen revner osv?

Anonymkode: 3d443...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekket HM. Det var kun én der og den syns jeg ikke noe om. Jeg bestilte en fra Wish, så får vi se når den kommer om den er noe å ha. Om jeg får den om en måneds tid så har jeg god tid til å finne en annen om det skulle være ille. Det stod en størrelsesguide der med mål, så jeg måtte faktisk opp to str ut fra hva jeg egentlig er. Greit nok så lenge de informerer om mål. Er det noen som har bestilt derfra og som kan dele erfaringer? Er kvaliteten helt ille altså? Så ille at kjolen revner osv?

Anonymkode: 3d443...8f1

Jepp, kvaliteten er helt ille. Om den revner vet jeg ikke, det er vel mer at kjolen ser dritt ut (beklager språket, forsøker kun å være ærlig) fordi materialet er av såpass dårlig kvalitet/den er dårlig sydd osv. 

Hadde jeg vært deg hadde jeg myyyyye heller kjøpt en hvit kjole fra en vanlig butikk heller enn å besudle bryllupsdagen din med en brudekjole av akryl/polyester.

Anonymkode: 49f5a...83b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt mye fra wish. Og stort sett er kvaliteten så ille. 

Jeg kunne fint kjøpt en billig brudekjole, men aldri fra wish! Det er det siste stede jeg ville vurdert. 

Anonymkode: b51a1...79f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig kvalitet på sømmer,snitt,fasong, størrelse og ikke minst stoff. Du får det du betaler for. Sjekk heller ut Finn.no , 100 vis av burde kjoler. 

Anonymkode: e6351...79d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som skriver at kvaliteten er helt ille har altså bestilt brudekjole der selv og har angret? Hva endte dere opp med å gjøre da?

Anonymkode: 3d443...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wish er jo ikke en butikk, men en app som har samlet selgere. Hvem butikk man handler fra har alt å si ang kvalitet. Man kan få ræva og man kan få ting og klær som er greie nok. 

Anonymkode: 77d22...1aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg mente på Zalando har de flere typer brudekjoler men kanskje ikke det du er ute etter. Det er lagt ut flere kjoler på ugly weddingdress som er bestilt via appen Wish. Kjolene ligner ikke engang. Skal du sy om kan det og bli dyrt. Ikke sydamer ønsker og tukle med noe som allerede er av dårlig kvalitet og fare for og ødelegge stoffet. Men du ser jo hva du får. Håper du har god tid i tilfelle du må ordne ny her i Norge. Det tar fort 4 uker+ før pakkene kommer.

Anonymkode: 52da8...ec3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i hvert fall gått for en fra Aliexpress da jeg synes de har mer troverdige anmeldelser og jeg hadde helt klart bestilt en med mange anmeldelser og en som koster minst 1000 kr. Jeg kunne også kjøpt noe feks fra Zalando. Noe sånt feks:

https://www.zalando.no/maya-deluxe-all-over-embellishedtiered-dress-ballkjole-ivory-m2z21c049-a11.html

https://www.zalando.no/ivy-and-oak-bridal-dress-ballkjole-snow-white-iv521c017-a11.html

https://www.zalando.no/jarlo-ballkjole-white-j3121c057-a11.html

https://www.zalando.no/jarlo-jillian-ballkjole-white-j3121c052-a11.html

Anonymkode: bd2ed...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Til dere som skriver at det tar lang tid og gjerne en mnd. Jeg fikk den i dag 😉

Til dere som sier at det ALLTID er dårlig kvalitet på varer fra Wish. Stemmer nok ikke. Kjolen er av helt ok kvalitet den. Det eneste er at den mangler underskjørt, men det kan jo kjøpes ved siden av. Ellers så er str grei. Det stod jo oppgitt cm både rundt livet og over bryst. Stroppene var litt lange til meg, men det er en enkel sak for meg å sy inn. 

 

Anonymkode: 3d443...8f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bienvilleparish
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som skriver at det tar lang tid og gjerne en mnd. Jeg fikk den i dag 😉

Til dere som sier at det ALLTID er dårlig kvalitet på varer fra Wish. Stemmer nok ikke. Kjolen er av helt ok kvalitet den. Det eneste er at den mangler underskjørt, men det kan jo kjøpes ved siden av. Ellers så er str grei. Det stod jo oppgitt cm både rundt livet og over bryst. Stroppene var litt lange til meg, men det er en enkel sak for meg å sy inn. 

 

Anonymkode: 3d443...8f1

Næmmen så flott da, ingen its i å spørre her inne når du visste hele tiden at det var prima vare da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som skriver at det tar lang tid og gjerne en mnd. Jeg fikk den i dag 😉

Til dere som sier at det ALLTID er dårlig kvalitet på varer fra Wish. Stemmer nok ikke. Kjolen er av helt ok kvalitet den. Det eneste er at den mangler underskjørt, men det kan jo kjøpes ved siden av. Ellers så er str grei. Det stod jo oppgitt cm både rundt livet og over bryst. Stroppene var litt lange til meg, men det er en enkel sak for meg å sy inn. 

 

Anonymkode: 3d443...8f1

Bilde ellers tror vi ikke noe på at den ikke ser ræva ut :fnise: 

Men hvis det stemmer så har du nok vært heldig ;) 

Anonymkode: 49f5a...83b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En som prøver mange bryllupskjoler fra Wish. Bra og unnerholdende video👍 anbefales. 

Anonymkode: 9a63c...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er erfaring med noen slike kjoler :) 

 

Anonymkode: 2ce71...8c7

Åjaaa

 Så først nå at videoen allerede var postet. 

Anonymkode: 9a63c...ddc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, R730 skrev:

Næmmen så flott da, ingen its i å spørre her inne når du visste hele tiden at det var prima vare da

Jeg visste jo ikke det før jeg fikk den. Sa vel heller ikke at den er prima vare, men helt ok kvalitet. Fikk inntrykk av at det var helt ille, men det var det jo faktisk ikke.

Anonymkode: 3d443...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er erfaring med noen slike kjoler :) 

 

Anonymkode: 2ce71...8c7

Ha ha, morsomt innslag, men som hun sier så må jo kjoler ofte syes litt her og der uansett 😂 

Anonymkode: 3d443...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...