Gå til innhold

Aktivitetsklokke med god sleep tracking?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den må kunne lagre mer enn én søvnperiode i døgnet. Akkurat nå har jeg Polar A370 som jeg er fornøyd med, med unntak av at den ikke kan måle mer enn én søvnperiode. Hvis jeg sover i 4 timer, så lagres det. Men hvis jeg senere på dagen sover i 4 nye timer, så enten registrerer den ikke det som søvn, eller så slettes den første søvnperiode også lagres den nye i stedet for. Veldig irriterende, da jeg er en nybakt mamma som sover litt her og litt der. 

Anonymkode: 5969d...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fornøyd med min fitbit ionic. Den klarer fint å registrere alle søvnperiodene, men den må ha minst 3 timer for å kunne kalkulere søvnstadier korrekt. Sover jeg en time eller to får jeg opp en graf med søvn/rastløs/våken fremfor det med søvnstadier.

Anonymkode: f7ee0...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Fitbit Charge 3 som registrerer flere søvnperioder. :) Men hvis søvnen er under 3 timer så klarer den ikke registrere hva som er REM, dyp søvn og lett søvn. Hos meg ser det ut som den bare registrerer powernaps som varer i 1 time eller mer. 

Den er relativt nøyaktig, men for noen uker siden registrerte den at jeg sov i 1 time mens jeg var på kino. 😂 Har gått med svært høy puls i noen uker, så den trodde jeg sovnet under filmen fordi jeg slappet sånn av. 😅 Men det var enkelt å slette den "søvnen".

En annen ting jeg liker med fitbiten er at du får opp hvor mange timer du i gjennomsnitt har sovet ila. en uke. Den regner også ut 30 dagers gjennomsnitt for dyp søvn, REM, lett søvn og våkentid. Samt at du kan sammenligne hva som er gjennomsnittet for kvinner på din alder.

Anonymkode: 8482b...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Fitbit Alta HR. Registrerer all søvn, uansett om det kun er 10 min du sover her og der

Anonymkode: 2a151...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Jeg lener mot Charge 3, da jeg har hørt mye positivt om den😊 Ionic blir litt for dyr og Alta blir litt for simpel for mitt behov. 

Anonymkode: 5969d...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen - hva med Fitbit Inspire HR, er det noen her som har den? Den virker perfekt til mitt behov, men må bare vite om den er god på å registrere søvn

Anonymkode: 5969d...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...