Gå til innhold

Tråden for nye mat- og drikkeprodukter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir alltid glad når det dukker opp nye produkter i butikkene, men jeg må nok si at det faller litt begge veier hva jeg fakstisk syns om de nye produktene. Tenkte vi kunne ha en tråd om nyvinninger innen mat og drikke på godt og vondt!

Jeg starter:

Akkurat nå gjør jeg mitt beste for å trykke ned den veganske nyvinningen innen iskaffi fra Sunniva.

Gryr Havre Iskaffi Vaniglia

Jeg må si at det hadde vært mer rettferdig at Sunniva betalte meg for å drikke den, enn motsatt. Den er nemmelig ganske så ufyselig i mine øyne og en svært vond kamel å svelge når det ikke er et alternativ å kaste mat. Men Sunniva tar det igjen på humorfronten: boksen er merket med "Egnet for veganere" og "Kan inneholde spor av melk":laugh:

Har du kommet over noen kulinariske nyvinninger i det siste?

Anonymkode: 89749...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes allerede en tråd om dette, den ligger til og med på første siden i mat og drikke forumet 

 

Anonymkode: 6d2de...dfb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir alltid glad når det dukker opp nye produkter i butikkene, men jeg må nok si at det faller litt begge veier hva jeg fakstisk syns om de nye produktene. Tenkte vi kunne ha en tråd om nyvinninger innen mat og drikke på godt og vondt!

Jeg starter:

Akkurat nå gjør jeg mitt beste for å trykke ned den veganske nyvinningen innen iskaffi fra Sunniva.

Gryr Havre Iskaffi Vaniglia

Jeg må si at det hadde vært mer rettferdig at Sunniva betalte meg for å drikke den, enn motsatt. Den er nemmelig ganske så ufyselig i mine øyne og en svært vond kamel å svelge når det ikke er et alternativ å kaste mat. Men Sunniva tar det igjen på humorfronten: boksen er merket med "Egnet for veganere" og "Kan inneholde spor av melk":laugh:

Har du kommet over noen kulinariske nyvinninger i det siste?

Anonymkode: 89749...64f

Her har du misforstått. Kan inneholde spor av melk er vegansk. Og grunnen til at det står dette er pga allergikere 

Anonymkode: 127c5...4ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...