AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #1 Skrevet 3. august 2019 Jeg har en matglad baby som selvsagt får lov til å utforske maten, men klærne ser ikke ut. Jeg vil ikke kle babyen i kun mørke farger, men unngår nå de lyseste plaggene Ser flekker er ikke til å unngå, så hvordan redusere eller fjerne synlige flekker før/etter vask? Anonymkode: eb2c4...f6f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #2 Skrevet 3. august 2019 Sitronsåpe. Funker selv på hvite klær 👍 Anonymkode: 6dd50...e36
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #3 Skrevet 3. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitronsåpe. Funker selv på hvite klær 👍 Anonymkode: 6dd50...e36 Har hørt om den... Hva som er så bra med den? Enkel i bruk?😊 Anonymkode: eb2c4...f6f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #4 Skrevet 3. august 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitronsåpe. Funker selv på hvite klær 👍 Anonymkode: 6dd50...e36 Hvor kjøper jeg sitronsåpe? Anonymkode: eb2c4...f6f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #5 Skrevet 3. august 2019 Gallesåpe er gull! Fås på chlas Olson og noen steder til, både flytende og såpestykke. Jeg foretrekker flytende. Sitronsåpe har jeg ikke prøvd, men har sett den på barns hus som såpestykke. Anonymkode: 35d0c...8f6
addict Skrevet 3. august 2019 #6 Skrevet 3. august 2019 Sitronsåpe har reddet mange flekker her. Kjøper i såpestykke hos name it eller barnas hus. Gallesåpen synes jeg ikke fungerte nevneverdig på noe som helst egentlig..
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #7 Skrevet 4. august 2019 13 timer siden, addict skrev: Sitronsåpe har reddet mange flekker her. Kjøper i såpestykke hos name it eller barnas hus. Gallesåpen synes jeg ikke fungerte nevneverdig på noe som helst egentlig.. Takk for flere tips- hvordan brukes den?😊 Anonymkode: eb2c4...f6f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #8 Skrevet 4. august 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Gallesåpe er gull! Fås på chlas Olson og noen steder til, både flytende og såpestykke. Jeg foretrekker flytende. Sitronsåpe har jeg ikke prøvd, men har sett den på barns hus som såpestykke. Anonymkode: 35d0c...8f6 Så bra med flere innspill, hvordan brukes denne? Vi har Chlas i nærheten 😊 Anonymkode: eb2c4...f6f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #9 Skrevet 4. august 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en matglad baby som selvsagt får lov til å utforske maten, men klærne ser ikke ut. Jeg vil ikke kle babyen i kun mørke farger, men unngår nå de lyseste plaggene Ser flekker er ikke til å unngå, så hvordan redusere eller fjerne synlige flekker før/etter vask? Anonymkode: eb2c4...f6f Vask på 60 grader med vaskemidler tilpasset tøyet av typen Blenda Sensitiv. Men det er både enklere og smartere å forebygge flekker ved å bruke smekke på mindre barn og ermforkle på større barn. Anonymkode: e77aa...baf 1
addict Skrevet 4. august 2019 #10 Skrevet 4. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for flere tips- hvordan brukes den?😊 Anonymkode: eb2c4...f6f Bare gnir rett på flekken 😊 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #11 Skrevet 4. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vask på 60 grader med vaskemidler tilpasset tøyet av typen Blenda Sensitiv. Men det er både enklere og smartere å forebygge flekker ved å bruke smekke på mindre barn og ermforkle på større barn. Anonymkode: e77aa...baf Takk for svar😊 Vi bruker smekke, men babyen klarer å lure inn mat under smekken også, han løfter opp smekken hehe... 😂 Anonymkode: eb2c4...f6f
Minlillelykke Skrevet 4. august 2019 #12 Skrevet 4. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for flere tips- hvordan brukes den?😊 Anonymkode: eb2c4...f6f Jeg fukter klærne og gnir inn såpen, gnikker så på flekken, blir borte i vask😊 har tilogmed fått fjernet gamle vannmelon flekker
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #13 Skrevet 4. august 2019 Bruker Gallesåpa fra Chlas til alt annet enn ull, sitronsåpa til ull. Flytende fra chlas er ekstremt effektiv. Bare fukt tøyet, hell over litt såpe og gni inn, så inn i vaskemaskinen. Perfekt!! Men prøver stortsett til de under tre år å bruke babybjørn (eller lignende) sine «drakter» som man bare kan tørk av/skyll eller vask i maskinen. Sparer mye oppvask og klær pga det. Anonymkode: 3ac14...ff3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #14 Skrevet 4. august 2019 Litt Zalo på flekken. Gni inn og la det ligge litt. Vask av og vask i maskinen Anonymkode: 5453b...adc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #15 Skrevet 4. august 2019 Hvis det er flekker på hvite klær, vasker jeg dem som vanlig, så legger jeg dem bare ute i sola til tørk. Sola fjerner de fleste flekker. Anonymkode: 5b36b...5da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå