Gå til innhold

Sortere dokumenter i Android


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det en måte å lage mapper i Dokumentmappen på Android og sortere dokumentene mine i ulike mapper? Finnes det en måte å endre navnet på PDF-filene mine i Android eller må jeg endre navnene på filene før jeg laster dem ned til smarttelefonen min? Jeg har Android 9 om det har noe å si. 

Anonymkode: a37c3...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste mobilprodusenter har sine egne apper forhåndsinnstallert på mobilen, og hvordan de brukes varierer fra app til app. Jeg har opprettet Google dokuments, og bruker denne både på PC/Mac og mobil. Går du inn på "kontoer" i innstillingene dine på mobilen (forutsetter at du har en gmail konto), og aktiverer "synkroniser" , så vil de mappene du lager på PC/Mac i Google dok, også befinne seg i Google dok appen på mobilen. Her kan du også trykke på de tre prikkene på dokumentet, og aktivere "tilgjengelig uten nett". Da vil du kunne ha det klart på mobilen uten å trenger internettforbindelse. Endring av navn på dokumentet gjøres via de samme prikkene.

Anonymkode: a1a38...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker File Commander, likte det så godt at jeg kjøpte fullversjonen. Kan opprette mapper og overføre filer til PC trådløst.

Anonymkode: 4c08a...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...