ajarRun Skrevet 3. august 2019 #21 Skrevet 3. august 2019 Bang bang ciao. Man trenger å tømme seg. Jenter vil forlove seg før de puler noen ganger. Jeg trenger bare å få my rocks off. 1
draug 75 Skrevet 4. august 2019 #22 Skrevet 4. august 2019 Hvorfor menn... Ikke alle liker det da. Men jeg likte det (kanskje liker, men det er uaktuelt) - det har noe å gjøre med at vi mennesker er avanserte vesener med avanserte tenningsmønster. For meg var det faktisk en del av tenningen å være naken med, trenge inn i ei kvinne som var totalt fremmed - knappt vite hva hun het.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #23 Skrevet 4. august 2019 ONS var ok når jeg var ung og hadde lite erfaring. Det var en måte å komme inn i gamet på. Nå som voksen kan jeg ikke tenke meg det. Kjenner ikke vedkommende, Vet ikke hva de liker, hva de tenner på, om de vil ha mer, om de har sykdommmer, om typen kan komme hjem, om de blir forelska og innpåslitne, osv osv. All mulig drit for et knull. Gidder ikke. Det jeg liker er å finne jenter som matcher meg og mitt tenningsmønster og ha sex regelmessig. Og mens jeg er edru og kan holde på så lenge jeg har lyst. Det er deilig det. Anonymkode: 7b321...21e 1
Pia Sofia Skrevet 4. august 2019 #24 Skrevet 4. august 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det tror ikke jeg. Jeg tror 90% av damene hans var interessert og sitter å griner mens hans "sitter å godter seg" over å ha brukt dem. Anonymkode: 7faf2...92e Tror du virkelig ikke kvinner også bare trenger et nummer en gang i blant? At de fryder seg over å ha ligget med han kjekkasen? Når skal man slutte å snakke om at kvinner blir brukt og menn bruker?? Vi er alle oppegående voksne mennesker som tar et valg om sex eller ikke sex! Stol på at folk gjør det de har lyst til! 3
Peter007 Skrevet 4. august 2019 #25 Skrevet 4. august 2019 (endret) På 3.8.2019 den 18.00, museslikker69 skrev: Kjapt, trygt og billig🙊 Trygt og billig..... Det er vel ikke alltid sant? Endret 4. august 2019 av Peter007
Bamseklemmer Skrevet 5. august 2019 #26 Skrevet 5. august 2019 9 timer siden, Peter007 skrev: Trygt og billig..... Det er vel ikke alltid sant? Trygt og billig for min del ja, jeg driver jo å reparerer ting til de som mangler en handyman i huset deres. Det er veldig lett å avsløre hvem som mottakelig for en kjappis🤫🙈
Bamseklemmer Skrevet 5. august 2019 #27 Skrevet 5. august 2019 12 timer siden, Pia Sofia skrev: Når skal man slutte å snakke om at kvinner blir brukt og menn bruker?? Vi er alle oppegående voksne mennesker som tar et valg om sex eller ikke sex! Stol på at folk gjør det de har lyst til! Helt enig med deg Og man kan også vise høflighet, respekt og kommunisere før man peiser på. Skal man ha en sjans senere på dama, gjør ditt beste, sjarmere og behandle henne godt🤫 1
Peter007 Skrevet 5. august 2019 #28 Skrevet 5. august 2019 3 timer siden, museslikker69 skrev: Trygt og billig for min del ja, jeg driver jo å reparerer ting til de som mangler en handyman i huset deres. Det er veldig lett å avsløre hvem som mottakelig for en kjappis🤫🙈 Du kan kanskje ende opp med sykdommer og barnebidrag?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #29 Skrevet 5. august 2019 Jeg liker ikke one night stands. Hadde noen bra opplevelser der jeg dro hjem med noen ganske tidlig på kvelden før vi var ordentlig fulle og hadde bra sex som ble til mer. Sånn at det føles litt som en vill, spontan date. Har også hatt rene one night stands fordi jeg har blitt så kåt utover natta at jeg ikke har tenkt rasjonelt. Da har jeg opplevd både god og dårlig sex, men det har alltid vært en kjip og meningsløs følelse etterpå. Anonymkode: 2430d...a6f
isw Skrevet 5. august 2019 #30 Skrevet 5. august 2019 På 3.8.2019 den 23.52, OPIgirl skrev: Hvorfor det? Har du kilder på det? For ellers blir det bare synsing. Noe som er helt på trynet? Jeg tror man med ganske stor sikkerhet kan si at på en gitt kveld på byen er det tilnærmet like mange heterofile kvinner som menn som har one night stand 2
Hr. Aktiv Skrevet 7. august 2019 #31 Skrevet 7. august 2019 På 3.8.2019 den 17.45, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt one night stands. Hvordan er det egentlig? Anonymkode: 39f37...6a3 Det er kjedelig. Stort sett bare pumping og ikke noe mere. Gir meg absolutt ingenting. Tar meg mye heller en runk istedet for en ons.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #32 Skrevet 7. august 2019 On 8/4/2019 at 12:18 AM, AnonymBruker said: Hvorfor liker menn one night stands? For da får de spredt sitt arvemateriale. Anonymkode: 3ff29...ea5 De kan da like gjerne spre det utover en Kleenex? Anonymkode: def93...8a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå