Gå til innhold

Hvorfor liker menn one night stands?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt one night stands. Hvordan er det egentlig?

Anonymkode: 39f37...6a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og liker ikke ons. Men har derimot fått mange tilbud om ONS fra kvinner og takket nei. Dette handler ikke om kjønn men individer.

Anonymkode: d7c73...a6f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Menn liker vel ikke nødvendigvis ONS. Handler vel mer om at de tar det de får, selv om det ikke er noen de vil se igjen

Anonymkode: 5d65f...37b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

fitte er fitte

Anonymkode: aeb36...f6a

• Liker 5
Skrevet

Kjapt, trygt og billig🙊

AnonymBruker
Skrevet

Liker ons fordi jeg får tømt meg og man kan rømme etterpå. 

Anonymkode: 46998...2d3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Leker heller med meg selv en ons, ukjente menn sine peniser er ekle😂🙊

Anonymkode: 56af5...a93

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes både menn og kvinner som liker ons og de som ikke liker det. Jeg vil vel tro at det totalt sett nok er flere jenter som har hatt ons enn menn.

Anonymkode: d6003...dd2

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes både menn og kvinner som liker ons og de som ikke liker det. Jeg vil vel tro at det totalt sett nok er flere jenter som har hatt ons enn menn.

Hvorfor det? Har du kilder på det? For ellers blir det bare synsing. Noe som er helt på trynet?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, OPIgirl said:

Hvorfor det? Har du kilder på det? For ellers blir det bare synsing. Noe som er helt på trynet?

Det var ikke meg du svarte, men jeg tror også det. Jeg er også overbevist om at mediankvinnen har flere partnere enn medianmannen, selv om snittet nødvendigvis må være likt. De mest attraktive mennene om man kun ser på sengekos har ofte ligget med ekstremt mange. De fleste menn jeg kjenner godt har høyst hatt fem sexpartnere, mens jeg nesten aldri hører om kvinner som ligger så lavt. Jeg tipper det skyldes at kvinner hopper til køys med et relativt lite utvalg menn når det kommer til sex utenfor et forhold, og dermed vil flere kvinner enn menn ha et middels høyt antall partnere.

Anonymkode: 9475b...42c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor liker menn one night stands?

For da får de spredt sitt arvemateriale.

Anonymkode: 3ff29...ea5

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, OPIgirl said:

Tinder har jo tall på det her. En ganske liten andel menn får nesten alle likes. Hvis en kvinne vil ha sex kan hun jo velge og vrake, og selv de minst attraktive damene kan velge å ha sex med attraktive menn. Så attraktive menn har sex med sinnsykt mange, mens menn flest har hatt færre sexpartnere enn damer flest. 

Anonymkode: 5d65f...37b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, OPIgirl skrev:

Jeg skrev at jeg tror?

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke meg du svarte, men jeg tror også det. Jeg er også overbevist om at mediankvinnen har flere partnere enn medianmannen, selv om snittet nødvendigvis må være likt. De mest attraktive mennene om man kun ser på sengekos har ofte ligget med ekstremt mange. De fleste menn jeg kjenner godt har høyst hatt fem sexpartnere, mens jeg nesten aldri hører om kvinner som ligger så lavt. Jeg tipper det skyldes at kvinner hopper til køys med et relativt lite utvalg menn når det kommer til sex utenfor et forhold, og dermed vil flere kvinner enn menn ha et middels høyt antall partnere.

Anonymkode: 9475b...42c

Hvis vi går ut ifra at en god del menn har få eller ingen sexpartnere, det er lettere for kvinner å skaffe seg noen å ha sex med, kvinners seksualitet er nå frigjort til en viss grad som gjør at flere vil være villige til å prøve ons en eller flere ganger osv osv. 

Fortell meg hvordan dette er "helt på trynet"? Selvsagt er det min antakelse, men jeg kunne kanskje funnet tall på at jeg har rett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har jo hatt noen ONS, men tror aldri jeg har vært bevisst det der og da. Det ville jeg synes var litt tarvelig. Har vel i utgangspunktet skrud vært interessert i noe mer, men det har vel hendt at jeg i løpet av natten eller dagen derpå har skjønt ar det kom ikke på tale. Har også hendt at motparten kanskje har hatt lignende tanker, i hvertfall har det ikke blitt noe mer.

Tror egentlig mange tenker litt som meg, men som kaller det kun ONS forbi slippe å vedgå nederlaget ☺️

Anonymkode: aea27...79a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er jo digg å nedlegge damer. Blir som et trofè😉

Hilsen kjekk mann som godter seg over hvor lett det er å få damer på kroken!

Anonymkode: b4b10...c9f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo digg å nedlegge damer. Blir som et trofè😉

Hilsen kjekk mann som godter seg over hvor lett det er å få damer på kroken!

Anonymkode: b4b10...c9f

Tipper på flesteparten av de du har nedlagt har godtet seg over hvor lett DU var å få på kroken. 

Anonymkode: 4be37...8da

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper på flesteparten av de du har nedlagt har godtet seg over hvor lett DU var å få på kroken. 

Hva har det å si?

Anonymkode: e3eb9...700

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror ikke jeg. Jeg tror 90% av damene hans var interessert og sitter å griner mens hans "sitter å godter seg" over å ha brukt dem. 

Anonymkode: 7faf2...92e

• Liker 5
Gjest Familytree
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn og kvinner liker dem likt, jeg har ikke erfaringer med ONS.
Men jeg forstår at noen mennesker elsker sex uten kompromisser ...

Skrevet

Fordi det er sex og menn klarer å skille mellom sex og kjærestefølelser. Er dama pen nok og ikke har en forferdelig personlighet (det funker sikkert også for noen), så er det bare å gi gass. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...