Gå til innhold

For dyrt mobil til 11 åring?

Fremhevede innlegg

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Det er jo mange gode forslag her...

Men har det vært min sønn så skulle han jammen ha fått jobbet og kjøpt den selv.

La han gjøre sine plikter hjemme, betalt deretter :-)

Men hvis du har lovet synes jeg du må holde ved det du har sagt. Barn husker slikt og de husker det lenge.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Det er jo mange gode forslag her...

Men har det vært min sønn så skulle han jammen ha fått jobbet og kjøpt den selv.

La han gjøre sine plikter hjemme, betalt deretter :-)

Men hvis du har lovet synes jeg du må holde ved det du har sagt. Barn husker slikt og de husker det lenge.....

Mmm... Nettopp han husker det og snakker om det... Uansett, jeg fant en som er på svensk litt billigere på internett, kostet meg litt over 900, så lenge den ikke blir stjelt i posten så syns jeg han kan være fornøyd med en som er på svensk, det er jo bare bra å lære seg litt språk :)

Jeg syns han har vært flink til å passe på mobilen sin... og jeg trenger den selv nå som min gamle ble ødelagt :wink:

Takk for råd uansett....

Gjest Starya
Skrevet

..en mobil som er på svensk..? Du vet vel at du kan stille inn språket på mobilen, med en god del å velge fra..? ;)

Glemmer aldri da jeg for endel år siden satte min på arabisk, for moro skyld. Skulle pokker ikke fått omgjort det, ante ikke hva som var hva i menyen.. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
..en mobil som er på svensk..? Du vet vel at du kan stille inn språket på mobilen, med en god del å velge fra..? ;)

Glemmer aldri da jeg for endel år siden satte min på arabisk, for moro skyld. Skulle pokker ikke fått omgjort det, ante ikke hva som var hva i menyen.. :ler:

Jeg vet ikke det var i varebeskrivelsen at den var på svensk, hva enn det måtte bety da....

Skrevet

:o

1400?? Ikke tale om at jeg hadde kjøpt det til en på 11 år. Men siden du har lovt han den må du også holde løftet.

På den annen side: Nå er han jo 11 år gammel da. Hva med at du forklarer han hvor mye penger det egentlig er, og så kommer med forslaget om at han må være med å betale litt med sine egne penger?

Kanskje en middels løsning men....

:-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...