Gå til innhold

Kjæreste og hennes bestevenn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg har en kjæreste som er veldig nær bestevenn med en gutt. De har sett hverandre nakene og pleier å skifte foran hverandre osv. De blir ikke kåte på hverandre og de pleier å tulle ved at han slår hun på rumpa osv. Er det normalt å ha en sånn bestevenn? Er det greit?

Anonymkode: aa9b7...633

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke normalt. Men om det er greit er da opp til deg? Hvis ikke du vil st kjæresten din vil ha et sånt forhold med en annen gutt, må du si dette til henne på en voksen og ordentlig måte. Hvis hun ikke respekterer ditt ønske, må du vurdere om du kan akseptere det eller om du heller skal satse på en jente som mer lignende syn på forhold og grenser som seg selv. 

Anonymkode: bc079...203

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke normalt. Men om det er greit er da opp til deg? Hvis ikke du vil st kjæresten din vil ha et sånt forhold med en annen gutt, må du si dette til henne på en voksen og ordentlig måte. Hvis hun ikke respekterer ditt ønske, må du vurdere om du kan akseptere det eller om du heller skal satse på en jente som mer lignende syn på forhold og grenser som seg selv. 

Anonymkode: bc079...203

Tusen takk. Jeg har ikke noe imot at de har sett hverandre nakene. Og de gjør jo ikke det så ofte men jeg er bare veldig usikker på det

AnonymBruker
Skrevet

Meget spesielt...

Anonymkode: b167e...730

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er de tidliger fuck venner ? Synes ikke at dette er normalt. Jeg hadde ikke godtatt det av en mann at han var så intim med en venninne.

Anonymkode: 9fe55...604

AnonymBruker
Skrevet

Du bestemmer om det er greit for din del. Du må sette grensen ovenfor din kjæreste med tanke på hva du ser på som utroskap. Kanskje dere skulle hatt en seriøs prat om det? At du skriver dette her, tyder jo på at du ikke føler det er greit, noe jeg heller ikke hadde følt. Det er viktig å følge magefølelsen sin.

Min bedre halvdel har ikke venner av den sorten.

Anonymkode: 3b45f...43e

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bestemmer om det er greit for din del. Du må sette grensen ovenfor din kjæreste med tanke på hva du ser på som utroskap. Kanskje dere skulle hatt en seriøs prat om det? At du skriver dette her, tyder jo på at du ikke føler det er greit, noe jeg heller ikke hadde følt. Det er viktig å følge magefølelsen sin.

Min bedre halvdel har ikke venner av den sorten.

Anonymkode: 3b45f...43e

Tusen takk for hjelpen!

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er de tidliger fuck venner ? Synes ikke at dette er normalt. Jeg hadde ikke godtatt det av en mann at han var så intim med en venninne.

Anonymkode: 9fe55...604

De har Aldri hatt sex bare slike ting 

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er ingenting ved dette som er unormalt, det er bare uvanlig. Vær glad for at du har en kjæreste som ser person over kjønn, og ikke seksualiserer alle situasjoner.

Du (TS) virker ikke som du har noe mot dette, og da er det greit for alle involverte. Din egen magefølelse er en bedre rettesnor enn KG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...