Gå til innhold

Hva synes du om jenter/gutter som ligger rundt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Personer som ligger med tilfeldige og drar på byen bare for å få seg et ligg hver helg. Ja, hva synes du? For meg er dette et stort minus, og det kan umulig være kun meg?

Anonymkode: 3fa84...f1d

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det uaktuelt å bli involvert med noen som holder på slik. Men utenom det må folk gjøre som de vil

Anonymkode: 37edb...27d

• Liker 12
Skrevet (endret)

Så lenge de ligger med hverandre er det helt greit, jeg opplever dem som noe enkle. Jeg holder meg langt unna da jeg har en helt annen type personlighet, for meg er sex i stor grad også en mental greie. I den grad jeg har et bekreftelsesbehov trenger jeg ikke ny bekreftelse på egen attraktivitet hver uke, men er kun interessert i lengre forhold.

Endret av Måsabjønnen
  • Liker 5
Skrevet

Hva synes du om jenter/gutter som ligger rundt?

Stiller meg ganske så nøytral til dette ettersom dette ikke på noen som helst måte angår eller affiserer meg og mitt liv. Sexlivet til andre mennesker er jeg revnende likegyldig til.

Så lenge det ikke er snakk om kriminalitet i form av overgrep så har jeg ingen formening om dette. Overgrep er selvfølgelig noe jeg er sterkt imot, men to samtykkende voksne mennesker som hygger seg med sex i helgene? Nei vet du hva det er faktisk helt okay. Vi skal være stolte av at vi bor i et land hvor det ikke er skambelagt å ha sex utenfor et ekteskap.

Det er ikke min oppgave å moralisere andre menneskers seksualitet og livsutfoldelse. Så lenge de ikke plager andre mennesker kan de forøvrig gjøre hva de vil for min del.

Dessuten er et aktivt sexliv sunt for psyken og også kroppen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synest det er totalt turn off, men kan være noe med alderen min også, jeg er over 40. Jeg har i yngre dager hatt flere ons, men ikke ligget rundt. Det er jeg bare så helt ferdig med kjenner jeg. Våkne i en fremmed seng, med en fremmed mann er bare helt ikke noe for meg lenger. 😁

Anonymkode: 39224...25d

• Liker 4
Gjest Alkoholist
Skrevet

Bryr meg ikke. Folk kan få gjøre hva de vil for min del. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det virker litt trist, men bryr meg ikke egentlig så mye. Skal ikke shame noen for seksualiteten deres.

Men jeg vet ikke om jeg ville blitt sammen med en fyr som, frem til han traff meg, lå med 1-2 nye hver helg. Det er jo ikke gitt at han har brukt kondom hver gang, og jeg ønsker ikke kjønnssykdommer. Har selv slitt endel med celleendringer, så det er begrenset hvor mye ekstra HPV jeg har lyst til å tilføre den stakkars livmorhalsen min. 

Anonymkode: e6510...db8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha noen som er verdifull, ikke noen som er billig. Det er vel hva jeg tenker om det.

Anonymkode: 55a12...416

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

At det er trist at de ikke verdsetter seg selv mer.

Anonymkode: 1ae10...024

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha noen som er verdifull, ikke noen som er billig. Det er vel hva jeg tenker om det.

Anonymkode: 55a12...416

De er fremdeles verdifulle. Alle mennesker er det, men vi gjør alle dumme ting. Noen mer enn andre.

Anonymkode: 1ae10...024

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke..

Anonymkode: c8e06...6a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uaktuelle for forhold, ellers bryr jeg meg ikke. Vil bare ha jomfru damer personlig.

Anonymkode: 8d9e6...8ef

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uaktuelle for forhold, ellers bryr jeg meg ikke. Vil bare ha jomfru damer personlig.

Men du er ikke jomfru selv ditt lille troll? 

Anonymkode: 54764...dd3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men du er ikke jomfru selv ditt lille troll? 

Troll? Ikke kom med slike usakligheter.

Jeg har ikke pupper heller, likevel vil jeg ha en dame med pupper. Jeg er ikke feminin, likevel vil jeg ha en feminin dame. Rart det der?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Troll? Ikke kom med slike usakligheter.

Jeg har ikke pupper heller, likevel vil jeg ha en dame med pupper. Jeg er ikke feminin, likevel vil jeg ha en feminin dame. Rart det der?

Det er vitterlig ikke usaklig. Du skriver slikt tull bare for å provosere. Og det du skriver nederst skjønner til og med enhver idiot at ikke er sammenlignbart med dobbeltmoralen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er vitterlig ikke usaklig. Du skriver slikt tull bare for å provosere. Og det du skriver nederst skjønner til og med enhver idiot at ikke er sammenlignbart med dobbeltmoralen. 

Så dobbeltmoral er ikke greit når det er snakk om sitt personlige liv, for ikke å snakke om sine personlige forhold? Jeg driter i hva andre tenker om det, jeg har retten til å ha akkurat de kravene jeg selv vil ha. Ingen kan bestemme hvem jeg skal bli sammen med. Alle har dobbeltmoraler i sine krav for kjærester uten at det er noe galt i det. 

Det er du som er et lite troll.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dobbeltmoral er ikke greit når det er snakk om sitt personlige liv, for ikke å snakke om sine personlige forhold? Jeg driter i hva andre tenker om det, jeg har retten til å ha akkurat de kravene jeg selv vil ha. Ingen kan bestemme hvem jeg skal bli sammen med. Alle har dobbeltmoraler i sine krav for kjærester uten at det er noe galt i det. 

Det er du som er et lite troll.

Så fint da, da kan du bare være evig singel og sur for at de damene som er jomfru ikke vil ha en mann som ligger rundt sånn som deg. Hvorfor skal liksom de spare seg for noen som ikke har spart seg for dem? Det er totalt ulogisk. Du får bare kjøpe deg en masse katter og belage deg på å bli en kattemann :)

Jeg tror selvsagt fortsatt du er et troll, men. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...