AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #1 Skrevet 3. august 2019 Hvordan arter det seg, hvor lenge varer det? Omtaler begge parter forholdet som ff, uten at det i fremtiden kan bli noe mer? Jeg er i en kinkig situasjon. Begge er betatt, men forhold takler ingen av oss per i dag. Aller minst meg. Likevel snakker man ofte sammen, hinter om ting å gjøre sammen (kjæresteting). Osv. Jeg takler det ikke. Han er en mann med høye ambisjoner og god utdanning, på sikt ville jeg uansett ikke vert «god nok» for ham. Jeg lurer på å ta samtalen om å kun treffes for sex, ingen romantikk. Noen som har erfaring? Hvordan ble det mottatt? Anonymkode: 201e1...7ab
artigmedsex Skrevet 3. august 2019 #2 Skrevet 3. august 2019 Det er grovt sett 4 forskjellige typer uforpliktende sexforhold. ONS Booty call Fuck Friend Friends with benefit. ONS sier seg selv. Alle har vært gjennom den fasen. Nytt og spennende, og holder med den ene gangen, selv om det gå gå over i andre typer relasjoner. Booty call er når det er basert på kun sex...Sextreff på norsk heter det vel. Så har du fuck friend hvor du kjenner hverandre godt, men sex går foran vennskapet. Disse faller lett fra nå du kommer i forhold. Det mest varige er friends with benefints, nå du først og frems er gode venner men gjerne har sex med hverandre. Grenser litt mot polyamorøst. Sikkert mange nyanser og indivduelle forskjeller. Utifra det du skriver så er du et sted mellom booty call og fuck friend. Du må finne ut hvor god venn han er og hvor viktig det er å beholde det vennskapet. For jo mer dette dreier seg om sex, jo mindre venn vil dere bli på sikt. Sånn ville jeg tenkt.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #3 Skrevet 3. august 2019 Jeg har vel en så kalt fwb. Vi snakker sammen nesten hver dag, snapper, møtes så fort vi har anledning og gjør masse fint og gøy sammen. I tillegg har vi fantastisk sex. Sånn har vi holdt på i over et år. Han ønsker ikke noe forhold med forpliktelser. Ingen av oss treffer andre. Jeg har dessverre fått dype følelser for han, så vurderer hver dag å avslutte. Det er ikke lett med slike forhold, og jeg skulle så inderlig ønske at jeg bare kunne fortsatt. For det er egentlig et perfekt opplegg hvis man tar bort alle følelsene. Min erfaring er altså at menn ofte vil ha slike forhold. Anonymkode: 8f77a...cc5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #4 Skrevet 3. august 2019 Jeg hadde et jeg anser som eksemplarisk. Vi fikk kontakt på Happn, han var ute etter dame med spesifikke verdier, som det viste seg at jeg ikke hadde. Jeg inviterte han hjem til meg, og siden vi begge hadde snakket åpent om at jeg ikke er en han kan være kjæreste med, så lå det i kortene at det var platonisk eller seksuelt møte som var greia. Om man har seksuell kjemi vet man ikke før man er nær hverandre og kysser. Vi hadde middels sex første gangen fordi han var så sykt nervøs, men han gav utrolig god oralsex så jeg ville treffes igjen, han også. Vi snappet nakenbilder til hverandre når vi var gira, en gang i uken eller hver 2. uke. Ingen kontakt utenom, utenom når vi kommenterte hverandres snapstory med et enkelt "haha" eller lignende. En gang i blant spurte han hvordan det gikk med meg eller fritidsinteressen min. Når vi var sammen, tilbragte vi max 3 timer sammen, vi lå gjerne og snakka og kosa i 30-60 min først, noen ganger tok han med junkfood vi spiste først. Varigheten på sex var mellom 40 min til 2 timer, og hovedsaklig oralsex der jeg fikk orgasme 1-3 ganger før det var hans tur. Han elsket å tilfredsstille, nesten som en fetish. Etter sex lå vi i armene på hverandre og snakka og lo masse. Ingen klining eller koseprat. Vi holdt på slik i 10 måneder før jeg sendte melding på snap at jeg hadde møtt en mann jeg ville bli seriøs med, og takket for de fine stundene. Han ønsket meg lykke til. Ser at han ser på storyene mine hver gang jeg legger ut noe, kanskje for å oppdatere seg om jeg har blitt singel igjen, men jeg og mannen jeg møtte snakker om å forlove oss snart så det skjer ikke😁 Anonymkode: 3ca05...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #5 Skrevet 3. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vel en så kalt fwb. Vi snakker sammen nesten hver dag, snapper, møtes så fort vi har anledning og gjør masse fint og gøy sammen. I tillegg har vi fantastisk sex. Sånn har vi holdt på i over et år. Han ønsker ikke noe forhold med forpliktelser. Ingen av oss treffer andre. Jeg har dessverre fått dype følelser for han, så vurderer hver dag å avslutte. Det er ikke lett med slike forhold, og jeg skulle så inderlig ønske at jeg bare kunne fortsatt. For det er egentlig et perfekt opplegg hvis man tar bort alle følelsene. Min erfaring er altså at menn ofte vil ha slike forhold. Anonymkode: 8f77a...cc5 Hadde det likt som deg i noen måneder. Jeg fikk også følelser. Han valgte å fade ut kontakten da han plutselig fikk panikk fordi det hadde blitt for seriøst. Vi var jo som kjærester på en måte. Anonymkode: 14555...d7e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #6 Skrevet 3. august 2019 Jeg har det lignende. Var det verd det, eller burde det avsluttes først som sist? Det er også barn inne i bilde. Anonymkode: 201e1...7ab 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #7 Skrevet 3. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde det likt som deg i noen måneder. Jeg fikk også følelser. Han valgte å fade ut kontakten da han plutselig fikk panikk fordi det hadde blitt for seriøst. Vi var jo som kjærester på en måte. Anonymkode: 14555...d7e Har dere ingen kontakt nå? Jeg tror nok at ingen kommer til å fade hverandre ut, men at noen må si at det avsluttes. For det kommer til å bli veldig rart og ekstremt dumt etter et så nært og godt vennskap. Vi er egentlig barndomskjærester. Mange ganger tenker jeg det er best å avslutt slik at jeg ikke blir såret. For jeg tror han ikke liker meg så godt tilbake, samtidig som han krysser landet for å se meg. Tenker så lenge vi har god sex og opplever fin ting sammen så fortsetter vi. Vi har begge barn, og det er helt umulig for å oss å bo sammen. Men det jeg kunne ønske meg var at vi ble kjærester. Altså min konklusjon er jeg enten må avslutte eller bare innfinne meg med situajsonen litt til. Anonymkode: 8f77a...cc5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå